Honda nx250 "SM" ombouw project

Of anders een kijken naar die 125cc wegracers, die hebben er een 150 achterband om zitten.
Dat zijn smalle lichte velgen en de ouderre modellen worden nogal eens in onderdelen aangeboden.
 
ik ga toch geen mt5 achterband erin gooien kom op hey ,dat snap je toch zelf ook wel hoop ik :P
 
koop nou gewoon een velgrand van een xr uit 87, omspaken en je bent klaar :z
 
blablabla ga eens even een andere topic vervuilen :P

en ja dat lijkt me een betere keus ik word al moe van het zoeken naar 16'' prut.
 
ff een soepje erin gooien, crf radkappen en achterkappen. kan aan een setje komen voor 70 euro..

2rzpcb8.jpg


voorwiel is verkleind tot 16'' uiteindelijk word deze iets breder.
 
Oma even wakker maken,

nog niet veel gedaan, wel veel gereden!



Zadel mocht er aan geloven vandaag *O* *O*

IMG_8497.JPG



IMG_8503.JPG


Wel een kutwerkje overigens, meer nietjes eruit gehaald dan erin gestopt :+

en rijden gaat ook lekker hoor *D

867505851_5_JMFn.jpeg
 
IMG_8656.JPG


Uitlaatbocht gesneuveld -O- op zoek naar een 2e handse...
 
Laatst bewerkt:
Dat wheelieen lijkt je best goed af te gaan, oefen je vaak en kan je al circelen?

ik probeer elke week wel te oefenen, die foto was van zondag. maar het blijft steeds sneeuwen :(

zondag ben ik voor het eerst achter BP gaan afremmen, de angst is er niet meer :D

circlen staat nu ook op mijn checklist!
 
Yes mensen kleine update :+

had geklooi met mijn achterlicht en dergelijke, en ik wou zowiezo ff weer een andere achter spatbord.
dus orgineel er weer op gezet, deze een beetje verzaagd , ook met een gat erin, voor het stunten :)

tywraps voor het achterlicht zijn tijdelijk :+

2dtt62p.jpg
 
vandaag even hittebestendig zwart op mijn uitlaatbochtje gepimpt, toen dacht ik, fuck it, ik doe de rest ook zwart. Alleen was het busje op voordat ik alles heb kunnen spuiten :+

Eenmaal beunhaas, altijd beunhaas!!! :P

IMG_0503.JPG


IMG_0502.JPG


pootjes..

IMG_0504.JPG


het nieuwe tandwieletje en ja, Ik zal mijn Nx ooit nog wel eens schoonmaken :+

IMG_0507.JPG
 
Hij is niet helemaal zwart, volgende keer maak ik het af en doe ik de velgen ook meteen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan