Honda PCX 125/150cc deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds vrijdag ook een GIVI schermpje er op zitten. Echt mooi vond ik t in eerste instantie niet maar moet zeggen..... 't rijd wel lekker! En het uiterlijk zal wel wennen!
zonder givi:
1455008_460443914065108_1865723474_n.jpg

met givi
1507910_487775327998633_573044546_n.jpg
 
Ik heb een givi smoke en ben 185 lang ik zou niet anders meer willen rijdt rustiger geen druk op je lijf en bij veel tegen wind sneller op snelheid ik heb wel wat meer last van geluid van rijwindt met mijn lengte, en voor €64,= is dat een koopje en hij is in 20 min gemonteerd. Ook m'n verbruik is afgenomen van 1/34 nu 1/38 😎👍
 
Ik heb een givi smoke en ben 185 lang ik zou niet anders meer willen rijdt rustiger geen druk op je lijf en bij veel tegen wind sneller op snelheid ik heb wel wat meer last van geluid van rijwindt met mijn lengte, en voor €64,= is dat een koopje en hij is in 20 min gemonteerd. Ook m'n verbruik is afgenomen van 1/34 nu 1/38 😎👍


Helemaal mee eens. Alleen geen grote verschillen in verbruik geconstateerd.
 
Ik heb ongeveer een jaar geleden één dag zo'n Givischerm gemonteerd gehad, maar ik vond het niks!
Zal wel met m'n lengte te maken hebben (1.74m), maar ik had echt heel veel last van turbulentie.
Weer voorzichtig gedemonteerd en retourgestuurd. Jammer, dan maar een beetje meer wind op de borstkas. Ik had ook de smoke-versie, en echt mooi vond ik het ook niet staan.
 
Laatst bewerkt:
Verbruik is idd positief veranderd! Zo juist getankt en kwam nu uit op 1/38 en kwam van 1/35 dus zeker positief! Het rijd erg prettig! Ik ben 1,84 maar zit er heerlijk achter!
 
Jongens, eind van deze week zijn jullie aan deeltje nummer 4 toe! Is er al een PCX eigenaar die zin heeft het nieuwe topic te openen, inclusief foto's, how-to's, linkjes etc?

(Anders open ik 'm weer en dan wordt het weer zo rechttoe-rechtaan ;) )
 
Ik heb zelf een PCX125 van 2010 met een werkplaatshandboek van dit type. Dit is een scooter van de 1e serie. Vanaf 2012 heeft het blok wat aanpassingen gekregen, zogeheten ESP technologie.
Nu heb ik de vraag gekregen om van een PCX150, dus de 2e generatie, de kleppen te stellen. Zijn er grote verschillen tussen de 125 van de eerste serie en de 150 van de 2e serie? Bijvoorbeeld is de klepspeling hetzelfde?
Is het werkplaatshandboek derhalve nog bruikbaar of heeft Honda alles net even anders gemaakt.?
 
Jongens, eind van deze week zijn jullie aan deeltje nummer 4 toe! Is er al een PCX eigenaar die zin heeft het nieuwe topic te openen, inclusief foto's, how-to's, linkjes etc?

(Anders open ik 'm weer en dan wordt het weer zo rechttoe-rechtaan ;) )


Dat is goed wat moet ik er voor doen Karl ff een PB👍
 
Heeft iemand ervaring met deze ruit?
Het lijkt me slim om de extra spoiler te kunnen verstellen. Ik ben 1.95 lang en ben bang dat de normale GIVI te laag is en vind de grote GIVI wel erg buiten proportie voor zo een kleine scooter. Dan wordt het een beetje een zeilboot.

Default.aspx
 
Heeft iemand ervaring met deze ruit?
Het lijkt me slim om de extra spoiler te kunnen verstellen. Ik ben 1.95 lang en ben bang dat de normale GIVI te laag is en vind de grote GIVI wel erg buiten proportie voor zo een kleine scooter. Dan wordt het een beetje een zeilboot.

[afbeelding]

Ik heb de verhoogde ruit van Honda zelf en ben er zeer tevreden over. En ik ben ook 1.93 m lang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan