Honda RCV1000RR V5 komt dus wel he, de nieuwe RC30

NC30Kerel

MF veteraan
1 apr 2004
3.974
0
Brisbane
Ik heb de PS binnen en daar staat ie in, geweldig mooi! Exact een kopie van die van Barros.

Maar ik kan verdorie niet scannen en ik kan nix vinden op internet! Iemand meer info?

BTW:

989cc V5 200pk, 320 ECHTE km/h.
156kg.
 
156 kg met koplampen accu enz enz. vind ik wel beetje weinig, voor een 1000cc
en het is wel een beetje een fucking grote stap van de cbr1000rr met 165pk (zoiets toch?) naar 200 fjordenkrachten + dat fabrikanten geen motoren hebben die harder lopen dan 300 tegenwoordig (begrensd)
 
156 kg met koplampen accu enz enz. vind ik wel beetje weinig, voor een 1000cc
en het is wel een beetje een fucking grote stap van de cbr1000rr met 165pk (zoiets toch?) naar 200 fjordenkrachten + dat fabrikanten geen motoren hebben die harder lopen dan 300 tegenwoordig (begrensd)
Ach, bij Ten Kate kan je ook gewoon een RR kopen met 180pk aan het achterwiel (is ~200pk aan de kruk), dus dan zal het ook wel niet zo'n probleem zijn voor Honda, denk je niet?
 
Op de site van PS staat ie ook niet (dr is nie eens een echte site er van), maar er staat ook een RCV1400F in (opvolger Blackbird) met een 1400cc V5 en 185-195 pk en een top van 310 ECHTE km/h. (Er staat in dat Honda van de regeling af wil stappen dat motoren begrensd op 299km/h, als Honda het doet, zal elke fabrikant er vanaf stappen) LAAAAAT MAAR KOMEN!

(ben blij dat ik een Honda fanboy ben! :P )
 
156 kilo, met straatuitrusting? Accu startmotor verlichting en de hele teringzooi, en dan nauwelijks zwaarder als een GP1 motor. Dat geloof je toch zelf niet !!!!

De Kale
 
fototje RC51


2005 Honda RC51 Specifications

Torrance, Calif. 09/08/2004 -- Model: RVT1000R
Engine Type: 999cc liquid-cooled 90o V-twin
Bore and Stroke: 100mm x 63.6mm
Compression Ratio: 10.8:1
Valve Train: DOHC; four valves per cylinder
Carburetion: PGM-FI with two injectors per cylinder
Ignition: Computer-controlled digital with three-dimensional mapping
Transmission: Close-ratio six-speed
Final Drive: #530 O-ring-sealed chain
Suspension Front: 43mm inverted HMAS cartridge fork with spring preload, rebound and compression damping adjustability; 5.1 inches travel
Rear: Pro-Link HMAS single shock with spring preload, rebound and compression damping adjustability; 4.7 inches travel
Brakes Front: Dual full-floating 320mm discs with four-piston calipers
Rear: Single 220mm disc with single-piston caliper
Tires Front: 120/70ZR-17 radial
Rear: 190/50R-17 radial
Wheelbase: 55.9 inches
Rake (Caster Angle): 23.5o
Trail: 94.6mm (3.7 inches)
Seat Height: 32.3 inches
Dry Weight: 430 pounds
Fuel Capacity: 4.8 gallons, including 1.2-gallon reserve
Color: Black/Metallic Gray
California version differs slightly due to emissions equipment.

Features & Benefits
New for 2005

Exciting new Black/Metallic Gray color.
Black painted frame, wheels and swingarm


Niks veranderd dus alleen de kleuren t.o.v. 2004...2003


119354
 
Laatst bewerkt:
mmm, die vtr ziet er goed uit in deze kleuren, beter dan de kleuren van dit jaar.
 
200 Pk, daar wil ik er wel een van hebben :9~

Wacht, stond daar nu 50000 euro??? Hmmm, dan moeten die staatsloten wel heel goed hun best doen.....
 
heel erl leuk, maar mocht er ooit zoiets komen, zal dat zeker niet dit jaar zijn, en volgend jaar denk ik ook nog niet....
 
Niet dat ik verstand heb van Hondaazzz of dat ik er tegen ben ....maareh....


Hoe moeilijk kan het zijn voor zo'n groot bedrijf om eens een keertje iemand aan te nemen die verstand van kleuren en vormgeving heeft?

Wat een ongelooflijke jaren 80 vormgeving blijven die bakken toch...



sorry....moest ik effe kwijt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan