Honda Rebel 450 (model 1987) , cmx450c

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne is rood [ook een 450] en laat hem poetsen door onze zoon van 7, is dus ook goed geregeld. Nee, serieus hij helpt wel maar wij hebben 3 motoren en Sjoerd [zoon] switched van de 1 naar de ander.
 
dat is ook handig zo'n zoon dat doen die van ons niet hoewel de jongste houd zijn eigen motor bij maar ton poets de motoren meestal.
ik ga even de hond uitlaten ze is wat in de war het word zo vroeg donker dat ze denkt dat het allang tijd is voor een straatje om
 
mmm ik denk dat ik moet gaan kiezen: zondag zal ik niet gaan .. dus oudje .. ik hou het voorlopig op een ritje richting jou, volgende week dus.
 
WOW hoe lul je een forum vol :) _O-

@rp--> de zijkanten zijn van aluminium, die kun je beter polijsten dan verchromen. ook omdat ze krom kunnen trekken tijdens het verchromen, en het is wel fijn als ze goed aan sluiten.

en as zondag hoop ik inderdaad in venendaal te zijn. al is de rit heen en trug meestal beter dan het daar zijn 8-) . mij te veel plastiek B|

Goos
 
is het misschien een idee om elkaar op de hoogte te houden door middel van e-mail.
Nu ben ik een aantal dagen namelijk niet online geweest...druk drukdruk.
Maar om nu even een aantal pagina's terug te lezen is veel werk en als je dat meer dan ene paar dagen niet doet kun je ook niet meer meedoen aan het gesprek.
Zoals b.v. T-shirt of naar de mega-meeting?
Belangrijke zaken als dat kun je misschien beter per e-mail doen....dat komt kort maar krachtig over.
 
ja maar peter, wanneer wordt iets belangrijk? dat blijkt pas tijdens de discussie die hier is ontstaan en dan zit er dus toch niet zoveel anders op dan het te gaan lezen of doorscannen. Voor mailen moet je ook over ieders email adres beschikken en die heeft niet iedereen van iedereen vermoed ik. ben toch bang dat er niet veel anders op zit dan even af en toe wat vaker hier te kijken. ook prive berichten hier gebruiken geeft niet dat email verkeer waar jij op doelt. dit forum heeft niet de optie dat je ook een email kan versturen naar iemand. is misschien een tip voor de ontwikkelaars van het forum: maak het mogelijk de prive berichten direct als email naar iemand te sturen ... of zou die optie er toch al in zitten ... mmm heeft iemand de tijd om dat eens uit te zoeken?

@Peter: was jij van plan naar de Megameeting te gaan zondag? of anders mee te gaan naar "Oudje", dat is nog niet vast afgesproken maar begint wel vormen aan te nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan