Honda Rebel Cmx 250

Status
Niet open voor verdere reacties.

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
Hellmouth
Wegen plaatgebrek is mijn Honda Rebel Cmx 250 te koop

Uit 1990 met 29000 mijl op de teller

- nieuwe accu
- vloeistoffen
- remblokken achter
- dragbar stuur (orgineel nog aanwezig)
- sidemount kentekenplaatbevestiging

-enigste minpunt is een deuk in de tank

Verder loop en start hij perfect zonder enig olieverbruik.
Ik heb hem voor de winter helemaal in de vaseline gespoten (dus daarom ziet hij er wat groezelig uit op de foto`s).
Een stevige poetsbeurt doet wonderen

Een perfecte opstap of damesmotor voor weinig geld

Vraagprijs 450 euro
full
 
Laatst bewerkt:
blijft leuk he... beetje te weinig vermogen voor me..

wie weet iets voor mn moeder.. zal eens over nadenken

groeten
(kickje)

Is inderdaad een leuk fietsje , waarmee je toch nog lekker mee kan rijden en sturen (gezien het vermogen)
Jammergenoeg is ie een tikkie aan de kleine kant voor me en staat ie een beetje (veel) in de weg
 
Is de tank wel dicht? :P

Ik zal de veiling eens openen met 175..

Dan spuit ik hem wel matzwart als je het niet erg vindt :)

oja, zit er nog een duozit onder die tas?
 
Laatst bewerkt:
Is de tank wel dicht? :P

Ik zal de veiling eens openen met 175..

Dan spuit ik hem wel matzwart als je het niet erg vindt :)

oja, zit er nog een duozit onder die tas?

De tank is dicht ja , spuit hem in wat voor kleur je zelf wil , er zit een duozit onder de tas ook nog.

Maar 175 is wat aan de magere kant
 
Maar 175 is wat aan de magere kant

Dat is nog zwak uitgedrukt: als deze CMX verder technisch goed is lijkt de vraagprijs mij heel redelijk en zeker niet te hoog.
Waarom doe je 'm zo goedkoop weg? [had je 'm een half jaar geleden aangeboden dan had mijn vriendin 'm zeker gekocht...] :]
 
Dat is nog zwak uitgedrukt: als deze CMX verder technisch goed is lijkt de vraagprijs mij heel redelijk en zeker niet te hoog.
Waarom doe je 'm zo goedkoop weg? [had je 'm een half jaar geleden aangeboden dan had mijn vriendin 'm zeker gekocht...] :]

Technisch is er helemaal niks mis mee , het enigste is de deuk in de tank.

Ik doe hem weg omdat hij voor mij qua formaat toch wat aan de kleine kant is gebleken.

En ja wat is goedkoop ? zoals ik al zei staat hij me echt gruwelijk in de weg en heb geen zin om voor een paar tientjes die ik mischien meer kan vangen te gaan leuren.
 
De tank is dicht ja , spuit hem in wat voor kleur je zelf wil , er zit een duozit onder de tas ook nog.

Maar 175 is wat aan de magere kant

Natuurlijk, was ook maar een soort kick. Ik houd het topic wel in de gaten mocht ie nog voor veel te weinig opgehaald kunnen worden.

Sta je nog iedere zaterdag aan je cb te werken? Anders kom ik wel een keer langs als ik in de buurt ben. Ben benieuwd of zo'n ding een beetje relaxte zithouding heeft.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk, was ook maar een soort kick. Ik houd het topic wel in de gaten mocht ie nog voor veel te weinig opgehaald kunnen worden.

Sta je nog iedere zaterdag aan je cb te werken? Anders kom ik wel een keer langs als ik in de buurt ben. Ben benieuwd of zo'n ding een beetje relaxte zithouding heeft.

De komende 3 weken ben ik er zaterdags nog , dan ga ik een maand naar Korea

En als je me het dubbele van jouw bod meebrengt ben je meteen koopman :Y
 
En als je me het dubbele van jouw bod meebrengt ben je meteen koopman

Geldt dit aanbod ook voor mij, ik wil hem eigenlijk wel graag hebben voor mijn dochter die net haar rijbewijs heeft gehaald, voor pak 'm beet €375. Laat even weten via PM.
 
Geldt dit aanbod ook voor mij, ik wil hem eigenlijk wel graag hebben voor mijn dochter die net haar rijbewijs heeft gehaald, voor pak 'm beet €375. Laat even weten via PM.

Wim , Pm werkt niet

Doe me maar even een mailtje ( adres staat in mijn profiel ).
 
toch nog een vraagje over het stuur wat op die fiets zit.
Rijd dit daadwerkelijk fijner als het orginele stuur.
Ik ben net in het bezit van een rebel 450 en daar zit nog het orginele hoge stuur op.
Ik hoor het graag van je.

gr corné
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan