HONDA REBEL CMX1100

Elco 1949

Die hard MF'er
25 jul 2007
439
1.097
Vandaag een uurtje proefgereden op de rebel CX 1100,na een kwartiertje had ik al besloten dat ik mijn V Strom 650 2018 in ging ruilen.
Nu nog 6 weken wachten,heb er meteen een scherm en bagage rek bij genomen.
2B9784A4-93C7-4771-9472-4154C6D046E5.jpeg

 
Na mijn laatste reis heb ik mij voorgenomen niet meer zo ver te gaan,hooguit Eifel,Luxemburg.
Maar hoezo,gaat het hier niet mee dan?
 
Laatst bewerkt:
Nee was gewoon nieuwsgierig, omdat ik weet dat je ook met de motor op vakantie gaat en mijn vrouw heeft ook interesse in de Rebel. Veel plezier er mee :] .
 
Nee was gewoon nieuwsgierig, omdat ik weet dat je ook met de motor op vakantie gaat en mijn vrouw heeft ook interesse in de Rebel. Veel plezier er mee :] .
Oké,maar ik ben er van overtuigd dat het moet lukken.
Hij zit erg comfortabel,heeft bakken vermogen en stuurt erg goed.
Kamperen doe ik toch niet meer,dus genoeg mogelijkheden voor spulletjes mee te nemen voor hotel overnachting.
 
Super Motor! Paar kleine problemen met het Display, maar niet onverwacht met een nieuwe motor lijkt mij. Eerste motor voor mij en nu deze maand eindelijk op normal modus gezet ipv regenmodus.

Hij stuurt echt geweldig, en na proefrijden op traditionele cruisers, verbaasde mij het hoe schuin ik door de bochten kan. Tip: Kijk voor het deluxe zadel van Honda, niet de forward. Deze is iets breder waardoor zitpositie beter is in mijn beleving (ik ben zelf 2 meter).

Geniet ervan!
 
Super Motor! Paar kleine problemen met het Display, maar niet onverwacht met een nieuwe motor lijkt mij. Eerste motor voor mij en nu deze maand eindelijk op normal modus gezet ipv regenmodus.

Hij stuurt echt geweldig, en na proefrijden op traditionele cruisers, verbaasde mij het hoe schuin ik door de bochten kan. Tip: Kijk voor het deluxe zadel van Honda, niet de forward. Deze is iets breder waardoor zitpositie beter is in mijn beleving (ik ben zelf 2 meter).

Geniet ervan!
Ik ben 176 ,daarom heb ik mijn V Strom voor deze lagere motor ingeruild,toen ik er op reed had ik weer dezelfde beleving als bij mijn eerste motor 40 jaar geleden,dat was een honda super magna,ook eigenlijk een shopper met een blok met een hoop vermogen.
pfffff 6 weken wachten is best lang.
BC17777E-12C0-4EAB-A01B-0F00AA7DBE7B.jpeg
 
Ben benieuwd! Deze staat ook m'n lijstje zodra ik het "papiertje" binnen heb...
 
Voorlopig blijf ik zeker nog wel een tijdje bij mijn Africa Twin, maar ik zie mezelf binnen enkele jaren ook wel een Rebel 1100 met DCT rijden!
 
Ik heb hem ook besteld dit weekend, maar de levering is pas in februari 2022 geschat.
Ook met de kap en de achterplank. Wel het deluxe vooruit zadel genomen in bruin.
 
Ik ben nog in afwachting,als alles gaat zo als gepland komt hij de 16e,nog even wachten dus 😛😬
 
Hoe laat ben je daar dan, mss dat ik dan effe overhip van de overkant
 
Bedankt👍
Ik mag wel oppassen,hij staat al op 600 km en heb pas donderdag mijn afspraak voor het 1000 beurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan