Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het zondag een beetje doorgaat, waar zien we elkaar dan? Volgende week ben ik er niet bij, dat is zeker.
Vandaag naar rebelhans geweest. Die woont in een prachtig stukje Nederland! Mooie rit daarnaartoe en daar koffers gemonteerd en aangenaam gebabbeld. Zie foto's. Dat-ie ook nog eens een stukje kan sleutelen blijt wel uit de foto's!
full

full
 
Lydia hoe is het met het afstellen van de carbs is het nog gelukt?[afbeelding]

meertenm gelukkig kan je motor blijven rijden veel plezier met de shadow ik heb een shadow vlx 600 met een corbin zadel zit voortreffelijk. :]
Dit is mijn shadow
[afbeelding]

Hey Don,

Hij doet het goed maar heeft toch nog wat finetuning nodig (lees ik stond stil op de snelweg nadat ik hem katsverzopen had bij vol gas)

Groetjes Lydia
 
misschien een optie om hem toch een keer bij Ro van snelmotoren te brengen hij is er echt goed in 5 minuten bij mij vandaan, dan maken jullie er gewoon een dagje zeist van en wil je met Goos de omgeving verkennen neem je gewoon mijn rebel mee. Of we gaan met z'n vieren een stukkie rijden in de omgeving.
 
okay meerten, ik zal het zeker niet vergeten want je hebt fantastisch werk geleverd. zodra ik een motor blok onder handen genomen heb zal ik het frame gaan inbouwen en de motor die dan ontstaat stelt alle anders rebels (en shadows...?) in 'the 'shadow' ;)

Overigens welkom bij deel 2 allemaal! proost op onze nieuwe site en hierbij meteen een oproep aan allen die rebelrijder zijn zich hier nog eens met foto en verhaal te presenteren voor zover dat nog niet gebeurd is. De rebelmap op pagina 1 zal ik steeds updaten.

@Tagger: wat een grappige foto van jou! haha, geweldig, goed geschoten! enne, ik wil snel eens langskomen, Hans. effe bijbabbelen. en tjonge wat is die zwarte met de bies toch mooi ....

@rebelhans: vandaag met de rebbie naar mijn ouders in uithoorn geweest en ze heeft zich prima gehouden. linkerknipperlichie voor is uitgevallen, dus die moet ik repareren, maar rijden als een zonnetje! Terug in het donker was wel spannend .. maar weer geen probleem. tis net een stoomtrein, geef gas en vrooommmm daar gaat ze weer. moest wel oppassen want zat zo over de 130 km/u ;) Mijn zus vond het leren jasje trouwens geweldig! en ook passend bij het 'rebelse' van de rebel (en zijn berijder).

@goos en lydia: als jullie zeist opzoeken wil ik ook wel mee, als het even kan. laat effe weten wanneer
 
Laatst bewerkt:
Zoals gevraagd Peter. nogmaals even voorstellen..... Hier ben ik op m'n Rebel tijdens onze laatste meeting. Fotograaf van dit gebeuren: RebelPeter! Met mijn hartelijke dank.
full
 
Wie o wie zien wij morgen op de motormeeting in Veenendaal??
Ik niet, maak wel een (mooie) tocht, vanaf FRL via Kampen, Apeldoorn, Arnhem, Zeddam, Doetinchem, Zutphen, Deventer, Raalte, Zwolle, Kampen en giethoorn weer retour richting Langelille. Maar dus niet in Veenendaal. Maar WAAR WE OOK HEEN GAAN, HET IS FANTASTISCH WEER MORGEN!! :]
 
Laatst bewerkt:
RebelPeter op bezoek

full




Gaandeweg het gesprek ontdekten we dat ik al langer op een Rebel rijdt dan Peter en mogelijk zelfs het langst ........ van allemaal :P ????
 
Laatst bewerkt:
Ik wil morgen wel naar veenendaal. Ken de weg nu. Nog niet 100% zeker. Heb ik 't goed als ik denk: McDonalds Veenendaal A12? Maar vinden we elkaar daar, denken jullie? Geen idee hoe groot dat gebeuren daar is. En hoe laat. 12 uur?
Misschien tot morgen. In ieder geval fijne reis gewenst, waar je ook naar toe gaat.
Groet, Jan
 
Om elf uur begint het, en 1 uur gaan ze rijden richting amersfoort, maar weet niet of wij dat gaan doen.

Als het goed is, is mijn motor nu goed afgesteld: ze is afgesteld door een motoragent!?!!!!
(Gijs stond stil op de snelweg nadat ze verzopen was en die meneer de agent wist wel hoe je hem goed kon afstellen).

Tot morgen mensen die gaan.

Groetjes Lydia

ps. ik had geen tijd om mijn motor te poetsen, dus Don als je zin hebt ;)
 
RebelPeter op bezoek

[afbeelding]



Gaandeweg het gesprek ontdekten we dat ik al langer op een Rebel rijdt dan Peter en mogelijk zelfs het langst ........ van allemaal :P ????

Haaaa, jullie staan er mooi op...... Leuk om te zien wie Anke is. Maar als Anke het langst van ons allemaal Rebel rijdt, moet zij dan Nestor genoemd worden.....?? :] :)
Enne, Anke: je motor ziet er perfect uit!! *O*
 
wij gaan ook niet met de groep mee naar Amersfoort naar de mc donald daar.
We gaan wel naar de custumdag in Amerfoort is altijd gezellig bandje grote braderie door de stad en allerlij custom motors bij de Flame.
 
Haaaa, jullie staan er mooi op...... Leuk om te zien wie Anke is. Maar als Anke het langst van ons allemaal Rebel rijdt, moet zij dan Nestor genoemd worden.....?? :] :)
Enne, Anke: je motor ziet er perfect uit!! *O*

Ziet er zekers goed uit de Rebel van Anke :Y
is dat toeval of niet

Nestor (motorfiets)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Nestor is een historisch merk van motorfietsen.

Nestor Motor Company, Blackpool (1913-1914).

Brits merk dat kortstondig goedkope motorfietsen met 269 cc Villiers- en 296- en 347 cc Precision-motoren bouwde

Natuurlijk weet ik wel wat Rob bedoeld! :+
 
Laatst bewerkt:
heej rebeleskes ... vinden jullie van mijn nieuwe rebel-verovering ;) hiep hiep hoera voor de rebel van Anke (en Joost)! Anke heeft werkelijk een prachtige rebel (ik bedoel haar motor niet haar man ...) en die behoort beslist in de eregallerij der allermooisten te staan ... naast die andere mooien (haha ...welke zouden dat dan zijn ;) ... )

Voor mijn bezoek ben ik maar weer even op mijn eigen reb gegaan, want toen ik smorgens vertrok daarheen, was het wat vochtig op de weg, en dan kies ik er voor de mooiste de mooiste te laten blijven ...

even over de MegaMotorMeeting: ik vrees dat ik niet kan komen: verplichtingen elders ... maar ben wel benieuwd hoeveel er nu samen zijn ... alleen als ik de 8e zou zijn (en als iemand met een rijbewijs mij even kan assisteren ... de 9e ook nog eventjes) dan is er een kansje dat ik kom ....
 
Laatst bewerkt:
Ziet er zekers goed uit de Rebel van Anke :Y
is dat toeval of niet

Nestor (motorfiets)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Nestor is een historisch merk van motorfietsen.

Nestor Motor Company, Blackpool (1913-1914).

Brits merk dat kortstondig goedkope motorfietsen met 269 cc Villiers- en 296- en 347 cc Precision-motoren bouwde

Natuurlijk weet ik wel wat Rob bedoeld! :+

Kijk.... Daar heb je wat aan!!! bedankt Ton! :]
 
grrr....wij kunnen er morgen niet bij zijn helaas.....ik had er van de week totaal niet aan gedacht, maar we hebben een kinderverjaardag waar we morgenmiddag niet omheen kunnen.
We hebben iedere keer wat en dat maakt me soms wel eens jaloers op mensen die overal gaan en staan...maar goed, wie weet komen er dit jaar nog wat mooie weekenden.

Ben trouwens wel benieuwd naar die bike van Anke.....als P.R. iets zegt is dat vaak ook zo.
Diegenen die morgen trouwens wel gaan....fijne dag en vergeet geen foto's te maken.
 
nouuuuu peter R.O. die rebel van Anke is verduiveld mooi en in goede staat! het is een nederlandse versie zag ik: met km teller en het plaatje met de gegevens op een frame buis en niet op het balhoofd zoals bij de amerikaanse import modellen. Maar ze zal het denk ik hier zelf wel laten zien binnen kort want we hebben een paar mooie fotos kunnen maken van de rebel van Anke .. to be continued!
 
Ben echt benieuwd naar de foto's....... Voor iedereen die morgen naar Veenendaal gaan, Heel veel plezier! :] Wel veel foto's maken !! :)
 
Hallo allemaal, nog even op de valreep van deze zaterdag een paar MOOIE foto's:

Jonge aanwinst [over 11 jaar] op een [dan] old-timer.
full

Hoi Peter [deze is speciaal voor jou] Je t-shirt is werkelijk prachtig maar de mijne is net iets....STOUTER.
full

En dan nu waar het allemaal om te doen is......
full

full

full

full



Ik hoop dat jullie genoten hebben, ik heb in ieder geval een top dag gehad [bedankt Peter].
Voor allemaal nog een prettig weekend en voor straks welterusten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan