Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, dat zeg je precies goed!! Iemand kan bv zomaar spontaan 10 jaar jonger zijn *O* O-) {*totdat je degene irl tegenkomt :o _O- }
naaaah ... ik heb je irl gespot en jij ziet er echt niet uit hoor als een 55-plusser. Hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen ???
 
Laatst bewerkt:
ROB, uiteraard ook de beste wensen vanuit de achterhoek.
images
 
Allemaal heel erg bedankt voor de goede wensen, we maken er een gezellige dag van......

Tot gauw :]

Rob
 
Nou Rob, dan kan ik ook niet achterblijven met de alsnog beste wensen, goede gezondheid en ik hoop dat het een fijne verjaardag was!!

@iedereen; dank jullie wel voor alle adviezen en informatie

Tevens heb ik definitief besloten,
na vrijdag weer mijn derde rijles gehad te hebben op de cmx 250,
er ook zo maar een te gaan aanschaffen.
Niet te zwaar, inderdaad wendbaar en ik kan met mijn korte pootjes op de grond.

Ik hoop er een te hebben voor de 10-10-`10 om 10.10u en me aan te sluiten dan bij jullie in de groep/club.
Het liefst in rood, met een km teller en niet in miles, en ook nog een sissybar erop als het even kan. :Y
 
.at is inderdaad oostenrijk. sorry een beetje gewenning om zo snel te tikken. Ik ben nou eenmaal een beetje lui wat betreft tikken. Gelukkig gebruik ik nog niet teveel van die afkortingen, ik moet ze ook af en toe opzoeken.

Maar we zitten nog in de bergen. laatste week beging morgen zo een beetje. Volgende week zaterdag gaan we alweer naar huis terug. Inmiddels al van alles gehad aan weer. De eerste week op de berg 30-35 graden spelen bij een waterspeelplaats en een paar dagen later op dezelfde plek 30-40 centimeter sneeuw.
Maar voornamelijk wel redelijk weer deze dagen. Vandaag een regendagje, dus wat wezen shoppen, morgen weer mooi weer, dus met de gondel ergens omhoog en wandelen maar weer.
 
Lekker vanmorgen ritje achterhoek gereden, voordat we met de hele familie gaan barbecue vanmiddag
Bleek dat er een meeting was van Ford Capri Nederland. (locatie ijsselstrand Doesburg).
large

Capri bij de ouderen van ons wel bekend (jeugdjaren)
 
Laatst bewerkt:
@ kabouter, de rode zijn het mooist, helemaal gelijk heb je!
Mijn Rufus (met niet-authentieke sissybar):
S4300152.JPG


o, en mijn voortuin, dus.

@Rob, alsnog gefeliciteerd!
 
Rob...ik weet het, beetje laat. Maar ook namens José en mij alsnog van harte met je verjaardag.
Wat heb je allemaal gekregen? Rebel poets, nieuwe foto-rolletjes, Friesche bretels?
 
Rob...ik weet het, beetje laat. Maar ook namens José en mij alsnog van harte met je verjaardag.
Wat heb je allemaal gekregen? Rebel poets, nieuwe foto-rolletjes, Friesche bretels?

Dank jullie voor de goede wensen! :] Al die spullen die je opnoemt heb ik al..... maarrrrr ik kreeg een heerlijk smaakvolle aftershave....... :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan