Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Peter, om het lijstje voor zondag weer aan te passen zijn wij ook van de partij ,
En heeeeeel mischien komt er ook een (nieuwe) rebelrijdster mee.
Maar ze heeft een gebroken gaskabel en we weten niet of dat voor die tijd gerepareerd kan zijn.

Gr. Frieda
 
okay, zet je er bij!

Peter, moet je nog de buurt afzetten i.v.m. zoveel motoren
images
;)
 
Peter: ik ga het niet redden aanstaande zondag, m'n gezondheid laat het niet toe dat ik op de motor kruip..... Dit motorjaar is voor mij voorbij. ;(

Hoi Rob, hebben jullie al meer duidelijkheid over of ze de defibrilator gaan plaatsen en wanneer. Het is jammer dat we elkaar niet treffen bij Peter. Maar misschien ben je voldoende hersteld als het treffen bij Frits doorgaat in mei volgend jaar. Hou ons op de hoogte.
groetjes Ineke
 
@ RP; de verwachting is dat wij zondag wat later aan zullen komen op jouw party *O* .

wie verzint het ook om op een zondagochtend ergens héél ver weg acte de présence te verwachten om 10.10 uur |( |( .

Zoals je weet hebben we zaterdagavond ook al een big party *O* , wat best uit de hand kan gaan lopen [je kent me, nietwaar :9 ]...maarrrrr, we gaan natuurlijk ons uiterste best doen om redelijk op tijd op te staan, lederen pakkie aan te trekken, op het gevaarte te klimmen en dan de grens over te sukkelen 8-)
Met een beetje geluk zul je ons 'ergens' die zondag nog treffen _O- .


Bij de weg; mochten wij rond 15.00 uur nog niet gearriveerd zijn...beschouw ons dan maar als 'verloren' :+


Oja...nog 1 ding: De zon is besteld en wordt op het juiste tijdstip afgeleverd :j
 
Laatst bewerkt:
is prima Bydand! rij voorzichtig en probeer te komen, als je kunt. het is altijd gezellig jullie weer even te zien, dat weet je. wel jammer dat we er dan niet in slagen om je mee te tellen bij de record poging, maar dat is eigenlijk van minder belang. Misschien tot zondag dan?
 
Natuurlijk gaan wij proberen [redelijk] op tijd te komen :X
...het 'beste paard van stal' kunnen we onmogeliujk in de kou laten staan O-) .

Wilde jij de line-up in het park doen of voor/achter je villa? En evt. direct bij aankomst of wat later...zo rond het middaguur bv?
 
ik denk aan rond het middaguur en als het weer goed genoeg is zou ik inderdaad graag even het park in tuffen, al heb ik daar nu niet echt toestemming voor gevraagd dit keer. maar ik denk dat het eigenlijk niet zo'n probleem is. als we het park ingaan is het wel zaak dat we daar rustig heen rollen omdat er vermoedelijk veel volk op de been is met honden en kinderen. anders kunnen we altijd nog een andere plek nemen waar we de motoren heel dicht bij de weg er ook wel in krijgen. de kunst is wel om ze natuurlijk dan dicht op elkaar te zetten en de wielekes mooi op één lijn te krijgen! Ik hoop dat peter er ook nog bij komt, die heeft daar altijd wel een goed oog voor!
 
Laatst bewerkt:
Het oog van Peter RO is zeker scherp ;) .

En toch RP...moeten we ook eens een andere opstelling bedenken, ik zal er eens over nadenken {pak 'm beet} de komende 36 uur :Z

Ik ga er persoonlijk zorg voor dragen :Y dat beide heren zondagochtend bijtijds uit hun kribje zijn en strak in hun pak op de Yamaha zitten *O* .
 
Laatst bewerkt:
ik sta open voor creatieve oplossingen, Bydand! als het maar een mooi plaatje wordt met mooie machines (oeps .. moet er nog eentje oppoetsen geloof ik, tis goed dat je mij er even aan helpt herinneren!)
 
Hmm, hoe gezellig dan ook, als de lineup pas rond de middag is, dan ben ik er niet bij. Ik moet echt om 11:30/11:45 weer thuis zijn. Ik kan dus wel effies m'n snuit laten zien, maar voor de foto gaat het dus niet lukken.
 
h100.gif
met je 56-ste RP.
Maak er een mooie dag van *O*

*Niet om je aan extra werk te helpen hoor...maarruhh...jij moet 2 Rebels poetsen RP. We willen geen grijze 'stofnesten' in de line-up...you know :+

@ Blazez; wij gaan ons uiterste best doen om op tijd te zijn zodat jouw Rebel niet ontbreekt, dat zou jammer zijn :Y. Zie je morgen :) .
 
Hoi Peter,
Nog veel "rebelse" jaren gewenst.
Moet je nou op je verjaardag met borstels en doekjes in de weer?
full

Fijne dag en tot morgen...

@Rob. Je wordt gemist morgen...
Sterkte en spoedig herstel!
Tot een volgende keer.
 
Peter: Jongen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heeeel veel in goede gezondheid te gaan...... Maak er een fantastische dag van met je familie, vrienden en kennissen.. *O* *O* *O* *O* En voor iedereen die er morgen bij is: geniet ervan en laat me aub snel foto's zien..... Ik mis het nu al.
:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan