Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
LEUK NIEUWS DAN MAAR!

Na de demontage en wat hele kleine stukjes "prut" uit de vlotterkamer gehaald te hebben zit mijn Rebel weer in elkaar... En rijdt ook weer! :}

Hier en daar nog wat fine-tunen, erg interessant om op deze manier met de motor bezig te zijn.

Wat in Harderwijk gezegd werd over de lastige plaatsing van luchtfilter e.d. is me ook wel duidelijk geworden.

Het heeft me dus meer tijd gekost dan verwacht, op m'n gemakje en gelukkig een paar dagen vrij.

Had voor mijn tweede Rebel ook wel een Bobber projectje in gedachten, maar daar gaat helemaal veel tijd in zitten snap ik nu.

Voor goed advies vind ik hier vast wel iemand met ervaring...

Ik heb vooral bewondering voor het vakmanschap van Leo, eindresultaat wel of niet mooi is persoonlijk... ;)
 
Thanks!

PM staat aan, en je bent van harte welkom om eens langs te hobbelen voor een kijkje te komen nemen naar het kundig verprutste en verkrachte lelijke uit zijn verband te getrokken ding te bekijken.
Regio postcode 5324.

8-)
 
Twist, smaak, mening, discussie. Twist, smaak, mening, discussie. :X
Meetings waren altijd prima en ik mag hopen dat dat zo blijft.
Waar je ook op rijdt, ik kom je graag ergens tegen. :Y

Van mij trouwens iedereen de zaag in een rebel zetten, ;) , zolang als je maar van de mijne afblijft...
 
Twist, smaak, mening, discussie. Twist, smaak, mening, discussie. :X
Meetings waren altijd prima en ik mag hopen dat dat zo blijft.
Waar je ook op rijdt, ik kom je graag ergens tegen. :Y

Van mij trouwens iedereen de zaag in een rebel zetten, ;) , zolang als je maar van de mijne afblijft...


Eerst verkopen aan mij?

Wil ook nog eens een Bobbar voor mezelf maken. Kompleet in legergroen en ultralaag!

8-)
 
Nog niet te koop nee. En ik hou hem ook liever zo origineel mogelijk.
Vind 'm zo wel goed uitzien en verder is het een gebruiksfiets waar ik een beetje gek mee ben.
 
Nog niet te koop nee. En ik hou hem ook liever zo origineel mogelijk.
Vind 'm zo wel goed uitzien en verder is het een gebruiksfiets waar ik een beetje gek mee ben.


Daar kan ik me helemaal in vinden.
Het is een fantastische motor en dat blokje loopt zo geweldig lekker. Da's echt leuk.

En het is een mooi ding als basis om een Bobber van te maken dus.

Heb je 'm al lang?

8-)
 
Volgende week precies 10 jaar! Jubileum dus. En zoals ik zei, ik ben er blij mee...
Ik weet heel niet hoeveel ervan zijn, maar als er over pakweg 20 jaar nog een paar perfecte, originele rondrijden, wel, dan heeft dat model dat ook verdiend.
 
Nou, mocht ik er één voor mezelf maken dan koop ik wel ergens een echt 'verneukt' exemplaar met een goed blokje.
Ik zal eerlijk toegeven dat ik het een beetje zonde vond om de zaag in deze te zetten. Ook al beperkte die zagerij zich tot een paar dingen.
3 om precies te zijn.

1) De achterveersteunen zijn op de achterbrug gelast
2) Er zit een bus in de achterbrug gelast (niet te vinden zonder eronder te kijken)
3) De busjes in het frame waar de knippers nu in zitten zijn 5mm smaller GEZAAGT.

Da's het enige wat gezaagt is dus.

8-)
 
En weer een jarige!

full



Lydia, een heel fijne dag gewenst en nog vele jaren!
 
@ Lydia; {ook hier nog maar even ;) }

full



Van harte en een hele fijne dag gewenst *O*



Edit; je moet alleen nog ff het woordje -hij- in het lied in -zij- vervangen *D
 
Laatst bewerkt:
Wel aso... iedereen feliciteerd Lydia, maar Lydia zelf zegt niets :O *O*

Ik denk dat ze nog even van de schok moet bekomen... een kwart eeuw _O-
 
Hallo allemaal,

Pff voel me echt al heel oud idd
Maar bedankt voor alle felicitaties!

Gr Lydia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan