Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

RebelPeter

MF veteraan
16 aug 2005
2.506
6
Duiven


full


HONDA REBEL (CMX250 + CMX450)


DEEL

full


(STARTDATUM van dit deel: 24 oktober 2010)

deel 3: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/244818
deel 2: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/211191
deel 1: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/107555

Dit is het vervolg op eerdere forums (deel 1 t/m 3, zie hierboven) die helemaal gevuld zijn geraakt met berichten (totale aantal is ca 7500) en massa's foto's in de afgelopen 5 jaar (aug 2005 tm okt 2010).

Een forum die het gevolg was van een idee ontstaan tussen Rebelhans en mij en die begon met mijn oproep hier op het MF om Rebelrijd(st)ers te verzamelen met als eerste doel een lange sliert Rebels rijdend door Nederland te krijgen. En dit begint nu vorm aan te nemen! Ons huidige record is geboekt op 10-10-10 en telde 12 rebels op een rij:

full



Deel 4 staat NU open voor posten!!

Voorstel: maak je eerste pagina hier voorzien van een korte intro van jezelf en liefst met een aardige foto met jou met je motor. Voorlopig zitten we hier in deel 4 en zullen nieuwkomers dus ook op deze eerste pagina's als eerste gaan kijken! Dus presenteer jezelf op een leuke manier en laat het spammen dus svp hier wat achterwege.
 
Laatst bewerkt:
Hier komt de meest actuele REBELMAP en REBELAGENDA zodra ik die uitgewerkt heb, dus:

Page under construction!​
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Effe een vraagje, gebruiken jullie je Rebel als voertuig of als hobby ? Hebben jullie dan ook een auto en zoja welk type , merk ?

Geert
 
We zijn net thuis en ik moet toch ff wat kwijt {noem het 'stoom af blazen'} :o

Sorry Don O-) , maar doordat jij me vanmiddag onder 4 ogen op subtiele wijze op de hoogte bracht van het feit dat ik ook jou verjaardag vergeten was {jaja de 15-de !!!!}...baalde ik nog meer als dat ik afgelopen week al deed :( |( :( .

Is er dan getverrrrr helemaal niemand hier die 1 en ander ff in de gaten houdt op het moment dat RP een week 'vrijaf' heeft B| '( B|. Waar moet dat heen Rebellaars :?

Maar goed...ik heb Don inmiddels mijn gelukwensen overgebracht *O* *O* *O* , we zijn weer vriendjes :+ .
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik vanmiddag wat oude motor boeken bekeken
Na aanleiding hiervan heb ik een vraag.
Hoeveel versnellingen heeft de Rebel 450. :?
Volgens mij is dat 6 , maar nu kom ik in een aantal boeken tegen dat er ook Rebels zijn met 5 versnellingen (grijze import met rebel opschrift op de tank)
 
Laatst bewerkt:
De 6e versnelling is een overdrive voor op de snelweg dan rijd hij zuiniger en er brand dan ook een lampje.

Henk bedankt nog voor de felici, ( ze zou niets posten dat blondje)
 
Is dat hondje jullie nieuwe aanwinst Rocker ? en mijn Rebel heeft er 5/6. De 6-de is de OD {je weet wel...de over drive :Y }


@ gth; ik gebruik mijn Rebel als voertuig {zou niet weten hoe ik 'm anders zou moeten gebruiken hahaha}. Daarnaast is het niet echt een hobby, het motor rijden is destijds meer uit 'nood' geboren.
Mijn Rebel is meer een leuk hebbedingetje :Y , klinkt miss. vreemd maar is wel zo. Ik pak 'm puur en alleen als ik echt zin heb om een eind te tuffen :} of om op visite te gaan bij een motor rijder om samen een beetje te 'bomen' over onze machientjes.

Naast de Rebel heb ik een Citroën Xsara Picasso, wat dus feitelijk mijn gebruikelijke vervoer middel is .

@ RP; gevraagde foto is onderweg...moet 'm van ver halen _O-
 
De 6e versnelling is een overdrive voor op de snelweg dan rijd hij zuiniger en er brand dan ook een lampje.


)
Don, dat dacht ik ook maar volgens een verzamel boek bestaan er Rebels met 5 versn,(grijze import uit USA) , ik zal eens gaan surfen


En wat dat blondje betreft, _O-

Vervoermiddel Skoda Fabia

motor voor de hobby
 
Laatst bewerkt:
*** Hahahaha, nou niet gaan piepen hè Don...ik heb het beste met je voor en schaamde me vréselijk dat zelfs IK je verjaardag vergeten was. Probeer het nu juist GOED te maken O-)

Natuurlijk weer wat vergeten [leeftijd hè !!]. Het 1-ste wat Sjoerd bij binnenkomst hier thuis deed was de Ferrari bevestigen aan de sleutel van zijn stalen ros :] , stoer als hij is {ahum} moet dit morgen op school getoond worden *D .
 
Laatst bewerkt:
OW ja hoor, en wij mogen nooit een foto van joun hoofd plaatsen ivm met schade aan }) :P
En wat doe jij .... AAAAAHHHGGG :X B|
maar goed, maar goed het is wel een goeie foto en de rebel :] (daar gaat het tenslotte om) staat er prachtig bij! *O*

Goos

ps--> wel slim om je jas net voor die doorgeroeste plek te houden :Y
 
Laatst bewerkt:
We zijn net thuis en ik moet toch ff wat kwijt {noem het 'stoom af blazen'} :o

Sorry Don O-) , maar doordat jij me vanmiddag onder 4 ogen op subtiele wijze op de hoogte bracht van het feit dat ik ook jou verjaardag vergeten was {jaja de 15-de !!!!}...baalde ik nog meer als dat ik afgelopen week al deed :( |( :( .

Is er dan getverrrrr helemaal niemand hier die 1 en ander ff in de gaten houdt op het moment dat RP een week 'vrijaf' heeft B| '( B|. Waar moet dat heen Rebellaars :?

Maar goed...ik heb Don inmiddels mijn gelukwensen overgebracht *O* *O* *O* , we zijn weer vriendjes :+ .
Mijn felicitaties aan alle jarigen. Ik voel mij echter niet echt schuldig aangezien iedereen mijn verjaardag is vergeten. ;( Geeft ook niet, ben gewoon niet ouder geworden. Dat is tenminste makkelijk. En verder meld ik mij bij deze.
 
@ Goos; _O- _O- hij is goed
a020.gif
.

Voordeel van het ZELF plaatsen van een foto van mezelf is dat ik dan ZELF bepaal welke er komt te staan en welke juist niet. Hou graag ZELF de regie over mijn doen en laten ;) .


@ Ineke; natuurlijk ook jij, met terugwerkende kracht, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel veel gezonde, Rebel rijdende, fijne jaren gewenst
n015.gif




Waarom is potje3 dan ook IEDEREEN in oktober jarig, tis niet bij te houden zo...willen jullie dat ajb een beetje gaan spreiden in de toekomst -O-


steeds :Z , dus is het raadzaam om te gaan :z ----> :W
 
Laatst bewerkt:
Haj Don en Ineke57: nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Gelukkig verjaren mijn taarten niet: hier is er eentje voor Don en eentje voor jou Ineke57. Kies zelf de lekkerse uit:

full
full


@Bydand: 'spreiden' van de verjaardagen ..wouw! hoe draaien we de tijd terug? Want dat is iets wat ouders moeten plannen ... tis wel zo als je van oktober 9 maanden terugtelt kom je uit in de donkerste maand van het jaar ... zou dat er iets mee te maken hebben dat er zoveel in oktober jarig zijn nu ....? TIP voor jonge stellen: zet meer kaarsjes voor je raam!
 
Laatst bewerkt:
Als eerste : Ton , een enorme omissie dat zo iemand als jij bent vergeten met je verjaardag...... |( Vanaf het hoge noorden nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk nog vreselijk vele (wel tijdig gesignaleerde) erop volgend!! *O* Dit geld natuurlijk ook voor Ineke.... van harte gefeliciteerd!!!!!!! *O* *O* :]

Allen: ik werd vanmorgen verblijd met een enorme bos bloemen, uit naam van de Rebelrijders.... :] Dat geeft altijd weer een positieve duw in de rug...... :Y Heel erg hartelijk bedankt!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oh ja, dit is ook mijn eerste post in deeltje 4........ :}
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,
Zoals Peter had verzocht een kleine herintroductie vanwege nr. 4.
Ik neem deel aan dit forum om wat technische kennis en gebruikers
ervaringen op te doen van mede Rebellers.
Op dit moment ben ik in het bezit van twee Rebels 250 en een sloop exemplaar
om wat vingeroefeningen op te doen.
Doel is om alle onderhoud en reparaties zoveel mogelijk zelf te doen en met de
Rebels op vakantie tegaan. Volg op het forum wel alles maar heb zelf eerlijk gezegd
niet zoveel met of topic gebabbel. Ben op dit moment bezig om op Rebel 2 wat
wijzigingen aan te brengen i.v.m. een geplande vakantie volgend jaar.
Heb het plan om via de westzijde van Frankrijk naar Spanje te rijden daar dwars door
de Pyreneen naar Marseille te komen bootje over naar Corsica daar een paar dagen
met vrienden te rijden en dan via de gewone weg terug.
E.e.a. zal voornamelijk afhangen van de gunsten van mijn werkgever want die is erg
gierig met het verstrekken van vrije tijd.
Ik houd jullie op de hoogte, Groet frits :W
full
 
Hallo Allemaal,
Zoals Peter had verzocht een kleine herintroductie vanwege nr. 4.
Ik neem deel aan dit forum om wat technische kennis en gebruikers
ervaringen op te doen van mede Rebellers.
Op dit moment ben ik in het bezit van twee Rebels 250 en een sloop exemplaar
om wat vingeroefeningen op te doen.
Doel is om alle onderhoud en reparaties zoveel mogelijk zelf te doen en met de
Rebels op vakantie tegaan. Volg op het forum wel alles maar heb zelf eerlijk gezegd
niet zoveel met of topic gebabbel. Ben op dit moment bezig om op Rebel 2 wat
wijzigingen aan te brengen i.v.m. een geplande vakantie volgend jaar.
Heb het plan om via de westzijde van Frankrijk naar Spanje te rijden daar dwars door
de Pyreneen naar Marseille te komen bootje over naar Corsica daar een paar dagen
met vrienden te rijden en dan via de gewone weg terug.
E.e.a. zal voornamelijk afhangen van de gunsten van mijn werkgever want die is erg
gierig met het verstrekken van vrije tijd.
Ik houd jullie op de hoogte, Groet frits :W [afbeelding]
Strakke plannen vaders, het water loopt me in de mond :9~
 
Als eerste : Ton , een enorme omissie dat zo iemand als jij bent vergeten met je verjaardag...... |( Vanaf het hoge noorden nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk nog vreselijk vele (wel tijdig gesignaleerde) erop volgend!! *O* Dit geld natuurlijk ook voor Ineke.... van harte gefeliciteerd!!!!!!! *O* *O* :]

Allen: ik werd vanmorgen verblijd met een enorme bos bloemen, uit naam van de Rebelrijders.... :] Dat geeft altijd weer een positieve duw in de rug...... :Y Heel erg hartelijk bedankt!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oh ja, dit is ook mijn eerste post in deeltje 4........ :}
Hey Rob,

Namens de rebelrijders kan ik zeker wel zeggen dat je die bloemen verdient hebt! :Y
en hopelijk ben je er de volgende keer gewoon weer bij!

Goos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan