Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook niet verkeerd :9 mn dat laatste
a035.gif
...2 glazen en dannnn
a213.gif
hahahhaha.
 
heej mensen: heb nu toch wel een paar hele leuke dingen gevonden! highway hawk is het merk. Ik herinner me dat Don daar ook wel eens melding van gemaakt heeft. zie de catalogus hier: http://www.highwayhawk.com/caton/Main.php?MagID=2&MagNo=3, blader er eens doorheen. Achteraan (een van de laatste pagina's zit een nederlandstalige index. Daar vind je de bladzijde die je mogelijk interesseert en dan kun je daarna direct die bladzijde opzoeken in de elektronische catalogus. Dat werkt het snelst.

Er is een nederlandse importeur, maar ik heb mijn artikeltjes goedkoper gevonden bij Termaat in Nijmegen. Dit is de importeur met zijn webshop, daar kun je op op artikelnummer zoeken:
http://webshop.highwayhawk.com/websolutions/default.aspx?wsmt=wshomepageproductgroups

Wat ik zoek is nog een temperatuurmetertje voor ergens op het stuur of zo. Een klokje heb ik dus al gevonden van dat merk, zoek maar eens naar artikel nr 54-215 in de catalogus...
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al, wat is het stil de laatste tijd..... maar ik was jullie blijkbaar kwijt omdat jullie verhuist zijn naar deel 4 ;(
Maar ook ik ben er weer :)

Ondertussen is mijn elektraprobleem hopelijk eindelijk opgelost (ook het laatste stuk bedrading, naar het achterlicht is nu nagekeken en deels vervangen).
Als de zekering er nu weer uit knalt, zou het nog 1 van de achterlichtlampjes kunnen zijn, waarvan de draadjes ietwat naar elkaar gebogen staan en elkaar zouden kunnen raken wanneer ze warm worden als het licht brandt. Dat klinkt logisch, omdat het licht het altijd pas weer begaf als ik een paar straten had gereden. Wellicht is dat dus de oorspronkelijke oorzaak van de hele storing.
Ik moet dus in ieder geval even een nieuw lampje kopen en dan (maar weer eens) testrijden :]
Dat kan alleen nog wel even duren, want voorlopig ga ik nergens heen, omdat ik met een gekneusde knie op de bank zit :(
 
@Pink-y: goed van je dat je weer overeind gekrabbeld bent ... ook met die knie komt dat heus wel weer goed, al kan het soms wel eens lang duren, want knie blessueres kunnen gemeen en hardnekkig zijn! Nu nog wat beter weer en dan kun je weer lekker op de rebel rondtuffen en hopelijk zien we je weer aanwezig bij de eerstvolgende meeting.
 
Laatst bewerkt:
@Pink-y: goed van je dat je weer overeind gekrabbeld bent ... ook met die knie komt dat heus wel weer goed, al kan het soms wel eens lang duren, want knie blessueres kunnen gemeen en hardnekkig zijn! Nu nog wat beter weer en dan kun je weer lekker op de rebel rondtuffen en hopelijk zijn we je weer aanwezig bij de eerstvolgende meeting.


:?


@ Pink-y, sterkte met je knie...niet forceren en geef het idd de tijd...
t010.gif
 
Ben meer ant schuilen voor dit kl.te weer
Lekker met n bakkie bij de kachel
De rebel staat op stal ( doet wel een winter slaap)
 
@Pink-y: goed van je dat je weer overeind gekrabbeld bent ... ook met die knie komt dat heus wel weer goed, al kan het soms wel eens lang duren, want knie blessueres kunnen gemeen en hardnekkig zijn! Nu nog wat beter weer en dan kun je weer lekker op de rebel rondtuffen en hopelijk zien we je weer aanwezig bij de eerstvolgende meeting.

Ik ga, zoals altijd, mijn best doen :+

En met de knie komt het inderdaad wel weer goed; het gaat al stukken beter na bijna een week bankhangen :Y
 
Beste REBELAARS: wat gaan jullie deze winter met je REBEL doen:
1 Hij krijgt de winterslaap
2 alleen rijden met mooi ,droog weer ,en droge wegen
3 gewoon doorrijden,weer of geen weer.

Ik persoonlijk kies voor 2.

Laat eens horen wat jullie plannen zijn,

groeten Evert.
 
Hier ook 2...zelfs in de winter kan het lekker zijn om er ff op uit te gaan :Y {voorwaarde is dat er geen pekel ligt...ik heb itt Joost geen pekelfiets :N }. De accu gaat dus ook NIET uit de motor...hooguit op de druppel lader.
 
Laatst bewerkt:
Beste REBELAARS: wat gaan jullie deze winter met je REBEL doen:
1 Hij krijgt de winterslaap
2 alleen rijden met mooi ,droog weer ,en droge wegen
3 gewoon doorrijden,weer of geen weer.

Ik persoonlijk kies voor 2.

Laat eens horen wat jullie plannen zijn,

groeten Evert.
3 natuurlijk! :]

Hammerite kan natuurlijk ook wel veul hebben he!
 
Zit t aan te denken mn rebel te verbouwen& te spuiten
Als de tijd t toe laat huis & auto ook nog niet klaar
Anders de rebel volgend jaar
 
voor mij geldt nog een 4e variant misschien? ik rijd zolang de temperatuur niet te dicht bij de 0 graden zit ... en dat is dan gezien van beide kanten van de 0. Want bij 0 graden komen water en ijs tegelijk en dat is iets waar ik niet veel zin in heb. Maar ook als het onder 0 is: zolang alles goed droog is en droog blijft wil ik wel rijden.

Neem nou gisteren: veel mist en ca 5 graden boven 0 of meer. Ben ik in Silvolde en in Beuningen geweest ... toch zo'n 140 km bij elkaar denk ik. Tis wel zo dat het laaste stuk in het donker was en over het Loo-veer en de Loo-dijk ging en dat is met mist niet prettig ... op zijn zachtst gezegd. Reed soms niet harder dan 25 km/u, en miste zowaar de afslag van de dijk naar huis!

Oh en er is nog een reden om niet te rijden: als het hard waait of toch wel erg stevig doorregent: mijn kleding is niet waterdicht genoeg helaas. Moet er eens iets op spuiten om het weer waterdicht te krijgen. Ook mijn laarzen lekken door op de naadjes, heel vervelend! Wie weet daar een oplossing voor trouwens, welk spul je daarvoor het beste kan gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan