Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rocker,bedankt voor je reactie,leuke lampjes ik denk dat dit net wat voor mij is,alleen hoe bevestig ik deze lampjes op de rebel,passen dezen op de originele lamphouders,of had je ze elders bevestigd?

bvd Evert.
large


Evert zie foto gr Henk
 
Hoi Evert, ook mijn Rebel bezit GEEN 'slagschepen' :N .
Toen ik mijn motor kocht zaten er al kleine knippers op...waar ik {en dat is persoonlijk} heel erg blij mee ben :Y . Vind het veel mooier staan....mede ook omdat ze NIET aan het stuur bevestigd zitten.

full



full





@ Goos; beide data zijn perfect wat ons betreft...PLEASE, COUNT US IN...3x :) ;) 8-)
*note to self; pakjes cup a soup meenemen {chicken or tomato} :9 _O-
 
Laatst bewerkt:
Rocker en Anke,heel hartelijk dank voor de reacties inclusief foto's .dit heeft mij een stuk verder geholpen.Leuk projectje voor de winter.

Evert-(Assen)
 
Evert kijk anders ook even op de site of in de catalogus van
Hein gericke of highway hawk
Keus genoeg voor redelijke prijs
Veel succes met zoeken
Groetjes marco
 
Zow, ondanks de kou vandaag toch met de rebel weggeweest! en 'k moet zeggen dat de rebel het nog altijd prima doet. vooral het starten sochten's... beetje choke, ff op de knop drukken en TADA we kunnen weer :)

de snert-meeting...

voor mij zijn er twee data die wel potentie hebben.
Zo 19 dec
Zo 2 Jan
Mijn voorkeur zou ±11uur sochtens zijn.
veel verder zou ik niet weten want zover gaat mijn aganda niet :]

Dus mensen laat van je horen! wie o wie? geef ff aan welke datum je veurkeur heeft en met hoeveel pers. je eventueel komt.

Goos
:P Hoi Goos,
Natuurlijk gaan kou en snert altijd samen en ben ik er zelf ook dol op maar dan toch
wel lekker in de warmte. Bedankt voor het aanbod maar winterse tochten is niets (meer)
voor mij. Ik wens jullie een mooie dag toe en blijf lekker sleutelen in mijn werkplaats.
Groet Frits :)

ps--> het is een REBEL-SNERT-MEETING, dat betekend natuurlijk dat je op de REBEL komt! :] eerlijk is eerlijk mijn Rebel zal er ook zijn :+
 
Nou, mocht je met het koekblik komen...
Ik denk niet dat je de enige bent hoor! *O*

Goos
 
full
Beste en Lieve Vrienden en Vriendinnen.

Ik heb een trieste mededeling voor jullie: zet je schrap.

Al weer meer dan 5 jaar zien wij hier elkaar. Altijd ging dat om leuke en fijne dingen en altijd konden we lachen en hadden we plezier. Maar vandaag is dat anders. Want vandaag bereikte mij het bijzonder trieste bericht dat onze lieve en grote vriend Rob Velda er niet meer is. Hij had al een tijdje problemen met zijn gezondheid, maar de medici kregen hem er steeds weer bovenop. Toen ik hem een week geleden nog aan de lijn had om even bij te praten, grapte hij daar over dat hij het gevoel had in extra tijd, in bonustijd te leven en dat hij iedereen op het hart zou willen drukken: leef in het nu! En dat is wat hij ook deed: hij genoot van elk moment dat hij leefde.

Maar helaas, dit keer is het mis gegaan: afgelopen vrijdag is hij helaas overleden. In hem verliezen we één van onze meest enthousiaste en betrokken motorvrienden en we zullen hem node missen. Dat hij moge rusten in vrede en weten dat wij vaak aan hem met heel veel plezier zullen terugdenken. Geen weer was hem te bar of hij was present bij onze ontmoetingen, vaak was hij daar als eerste. Tjonge wat zullen we hem missen!

En hij had nog wel grote plannen om komende zomer een bbq te organiseren. Altijd vol plannen was hij. Onze Rob was een rebelrijder in hart in nieren, zijn glimmend ros zal zonder hem verder moeten. Mijn gedachten gaan nu vooral ook uit naar zijn partner Ellen en zijn zoon, die nu een hele moeilijke taak wacht: Rob naar zijn laatste rustplaats te brengen. Ik leef zeer met hen mee.

full
Rob, jong, als je daar nog ergens bent en ons kunt zien, gegroet! We houden van je!

Hieronder een impressie van een paar momenten die we samen hebben door mogen maken: Rob zelf was vaak de fotograaf, ik herinner mij hem zo vaak met zijn prachtige camera in de aanslag om een mooi moment voor altijd te vereeuwigen: laten deze plaatjes dat met hem voor ons doen.


full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


Vaarwel Rob, bedankt voor je altijd vrolijke gezelschap, bedankt voor je zeer gewaardeerde vriendschap, ik zal je heel erg missen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn god, wat lees ik nu. . . . . ... owwwwww. wat een verschrikkelijk nieuws. Hier ben ik wel flink sprakeloos van.
Onze gedachten gaan ook uit naar de familie van rob.

Ik ben nog niet erg vaak bij meetings geweest, maar man, rob was er wel altijd. zucht. . . . . .
 
Vreselijk. Hoewel ik Rob niet persoonlijk gekend heb, toch de berichten gevolgd en dus moeten lezen dat het slecht ging met de gezondheid. RIP Bromsnor.
 
het einde komt vaak veel te snel. Als nieuw lid heb ik hem nooit mogen ontmoeten maar las wel
altijd zijn bijdragen aan dit forum en had bewondering voor de manier hoe hij omging met de
diverse tegenslagen tijdens zijn ziekte. We zullen hem als harde kern van dit forum erg missen.
Ik wens Ellen en zijn zoon alle sterkte in deze droevige omstandigheden.
 
Ik ben stil.
Tranen in de ogen.
Weet niets meer te zeggen.

Rob jongen, rust zacht.

IK wens hierbij veel sterkte aan zijn familie en vrienden in deze moeilijke tijd.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje.... wat een treurig nieuws..... ik ben er stil van....
We zullen hem zeker missen met zijn vriendelijke, markante verschijning en persoonlijkheid.


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Ben diep geschokt...moest dit eerst laten bezinken...ongeloof...treurnis...dit kan niet waar zijn...dan volgt een grote stilte.
Er 'spookt' nu in razend tempo vanalles door m'n hoofd...hoe is DIT mogelijk. Het is gewoon niet te bevatten.

Een favoriet en enthousiast Rebel-rijder is niet meer...zoooow onwerkelijk!!

full



Rob, het ga je goed...waar je ook bent.

Een laatste groet,
Joost, Anke en Sjoerd

Wij wensen Ellen, Rutger, familie en vrienden heel veel sterkte met dit enorme verlies.
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal
wij zijn gelukkig ook een van de gelukkigen die Rob heeft mogen kennen, hoor net via Anke dat rob niet meer onder ons is. :/
wij wensen iedereen en vooral zijn familie de komende tijd heel veel kracht en sterkte toe.
Jet en Andre
 
Wat een klap! Kan 't bijna niet geloven...
Een enorm fijne, warme man is in hem verloren.
We zullen z'n bijzondere verschijning, belangstelling, humor erg gaan missen.
Zijn directe omgeving, familie, natuurlijk nog enorm veel meer.
Ik wens hen dan ook heel veel sterkte toe.
Wat een verlies.
 
Ik kreeg net de rouwkaart in de brievenbus! Wat een verschrikkelijk nieuws! Dit had niemand verwacht!

Ellen en Rutger, heel veel sterkte de komende tijd!

en laten we samen nog eens terugdenken aan deze vriendelijke, altijd opgewekte rebelrijder!

Gr. Lydia
 
Onbegrijpelijk
Waarom zijn er zoveel vragen
Waarom is er zoveel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
Die niet te begrijpen zijn

Rob geniet daar boven van de hemelse motorritten net zoals je van de aardse genoot. :]


Ellen, Rutger, familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.

Ton & Anneke
 
Laatst bewerkt:
Rob waarom jij ?
Hoe is dit verd. Mogelijk
Ik schrik echt van dit slechte nieuws
Woorden schieten me te kort
Zo,n leuke aardige man
Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
Rob we zullen je nooit vergeten
 
Ik heb Rob nooit in het echt mogen aanschouwen/kennen..

Alsnog wil ik mijn medeleven betuigen aan iedereen die hem kende, met name zijn familie en vrienden.
 
Helaas heb ik Rob nooit ontmoet, toch wens ik alle familie ,partner ,vrienden en kennisen heel veel sterkte toe met dit verlies.
gecondoleerd.
Evert.
 
Lieve vrienden,

ik zal woensdag naar de plechtigheid gaan en wil graag namens onze vriendengroep onze laatste eer aan Rob bewijzen door bv een mooie bloemstuk. Als jullie daaraan mee willen doen, stuur me dan even een P.B.tje en zeg me dat dan even: ik ga er morgen achter aan om iets te regelen en om mee te nemen.

Ik was van plan 's morgens eerst met de auto naar Silvolde te gaan waar ik stage loop en van daaruit naar Heerenveen. De mensen die een kaart hebben gekregen weten waar de plechtigheid zal zijn. Degenen die dat niet hebben gehad kunnen mij een PB sturen en daar om vragen. Goed? Dus laat even weten wat je wilt doen en of je bv ook naar de plechtigheid gaat.
 
Laatst bewerkt:
Wat een ROT bericht,
zelf heb ik Rob 1 keer mee mogen maken, en hij kwam meteen als een heel rustige en vriendelijke man over.

Vol genot vertellen over de Honda's Rebel.

Wij wensen de familie en verdere vrienden veel sterkte toe.

Frieda & Marcel
 
Rebelrijders,

Ook wij waren verslagen van het trieste nieuws wat we hier hebben kunnen lezen.
Helaas hebben we het afgelopen jaar geen meetingen bijgewoond, maar natuurlijk zijn we Rob niet vergeten.
Humor, rustgevend, eerlijk, betrouwbaar, geniek enzovoort.
Wat een prachtige man was dat. We mogen best zeggen dat we in de Rebel wereld een bijzonder iemand hebben verloren.

Ook onze medeleven gaan natuurlijk uit naar de nabestaanden.
Rob, rust zacht.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan