honda rebel, yahama virago of een suzuki savage?

Mary

Rookie
16 okt 2004
2
0
Hey,
Ik had een vraagje, ik ga binnenkort beginnen met m'n (klein)rijbewijs te halen en ik ben zelf niet een van de grootste (1.59)
Ik ben opzoek naar een chopper die handig is voor kleine mensen en nou vroeg ik me af wat jullie vinden van deze motoren en wat de duidelije verschillen zijn tussen die 3 motoren?
-Honda rebel
-Yamaha virago
-Suzuki savage
groetjes Mary
:]
 
Honda Rebel 250
index.jpg


Yamaha Virago 250
index.jpg


Suzuki LS 650 P Savage
index.jpg
 
hallo mary, ik heb net in july mijn klein rijbewijs gehaald!!! en een suzuki marauder gekocht, ik ben ook 1,62 cm , echt een idealen motor ook het gewicht van 137 kilo is perfect en prachtige motor om te zien....vorige week vroeg iemand of het een harley was ...hihihihahahah groetjes willy
 
zoek ook even naar de Nederlandse vertalingen van de motoren.
Rebel en Savage kunnen we wel wat bij bedenken maar Virago???

Dat kan nog wel eens heeeel verassend uitpakken....
 
Ha Mary,

Mijn vrouw heeft een rebel cmx 250 een prima motor, rijd heerlijk, lekker licht en zuinig (1:30), in stadsverkeer en op 80km wegen kun je meer dan prima meekomen op de snelweg is het wat minder met een top van 125km/u (met de wind mee). We hebben er nog nooit problemen mee gehad (Op normale slijtage onderdelen na inclusief een nieuwe accu vorig jaar) altijd starten en rijden maar.

....... laat ie nou eventueel te koop zijn! :)

Erik
 
De Savage natuurlijk!
de 650 cc 1 cilinder is misschien niet de snelste maar hji heeft wel het meeste nm van de 3 en dat zoek je toch in zon stijl motor, dan is er ook nog de sound natuurlijk, en het feit dat het de enige van de 3 is met caracter. 8-)

Heb er zelf ook aan gedacht er 1 te kopen (uiteindelijk tochmaar gekozen voor een terug getunede shadow 1100) ;)
 
De Savage natuurlijk!
de 650 cc 1 cilinder is misschien niet de snelste maar hji heeft wel het meeste nm van de 3 en dat zoek je toch in zon stijl motor, dan is er ook nog de sound natuurlijk, en het feit dat het de enige van de 3 is met caracter. 8-)

Heb er zelf ook aan gedacht er 1 te kopen (uiteindelijk tochmaar gekozen voor een terug getunede shadow 1100) ;)

I'm with....
Ik heb zelf ook aan Savage gehad. Met recht een karakterfiets. Vooral het geluid was prachtig!
 
Er zijn een paar puntjes waar je goed op moet letten bij 'n Savage.
Maar als 'ie goed onderhouden is en je hem ook van plan bent goed te onderhouden, niet bezuinigen op beurtjes enzo, dan kun je er een hele leuke fiets aan hebben.
Hij heeft inderdaad het meeste karakter van de 3 dat staat buiten kijf.

(Nee dit zeg ik niet omdat ik (ook) toevallig een gereviseerde Savage te koop heb.)

Ik ben met m'n 1e Savage ook behoorlijk de boot ingegaan omdat ik destijds niet wist wat de zwakke punten waren waar je op moest letten en maar ten goede trouw aannam dat alles in orde was.
 
Heb 3 jaar op een savage rond gereden, dit was ook mijn erste fiets.
In die tijd bijna 35000 km gereden en geen problemen gehad.
Maar je moet hem wel goed onderhouden(maar welke fiets niet).

De rebbel is ook wel leuk allen niet van zijn plek te krijgen.
En een virago..???? ;( Moet ik nog iets meer zeggen?)
Van de 3 is na MIJN mening de beste keus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan