Honda replica

Nee nee, dat issm niet. Da's vlakbij het Gindgat (bij de woonboten) Zat eerst een sloperij/smederij/oudijzerhandel van de pa van een vriendje van me destijds en daarna kwam er iets met 'klassieke' motoren te zitten. geen idee of die er nog zit, maar da's niet de vogelweg maar de benedendorpseweg...
benedendorps, bovendorps...M&M heet die toko toch ofzo die er nu zit? Die Maarten bouwt leuke dingen, een XT600 in een raceframe enzo, en alles mooi matzwart afgewerkt :+ .
 
Genoeg over de streek, nu weer even serieus: dit is een origineel Dresda frame zoals op de VOS-OSS racer. Even voor de goede orde, die heb ik dus niet! '( Dat zou ik wel willen! :9
full


De achtervork ga ik wel nabouwen.
 
Genoeg over de streek, nu weer even serieus: dit is een origineel Dresda frame zoals op de VOS-OSS racer. Even voor de goede orde, die heb ik dus niet! '( Dat zou ik wel willen! :9
(Afbeelding)

De achtervork ga ik wel nabouwen.

iemand enig idee waarom die beugel tussen de 2 achterste uitstekende delen van 't frame met 'n boog loopt? dit zit namelijk bij m'n 350f ook zo.. en ik wou deze eraf gaan halen om er vervolgens een rechte tussen te zetten... ivm accu plaatsen..
 
iemand enig idee waarom die beugel tussen de 2 achterste uitstekende delen van 't frame met 'n boog loopt? dit zit namelijk bij m'n 350f ook zo.. en ik wou deze eraf gaan halen om er vervolgens een rechte tussen te zetten... ivm accu plaatsen..

Dat is afhankelijk van het framedesign, voor de sterkte maakt het op die plek niets uit, in dit geval wordt het gebruikt om het racezitje vast te zetten.
 
Dat is afhankelijk van het framedesign, voor de sterkte maakt het op die plek niets uit, in dit geval wordt het gebruikt om het racezitje vast te zetten.
,
hmm okee leek me ook al een beetje raar dat dat ding persé boogvormig moest zijn.. maar idd voor bevestiging van
't 1 en ander.. bij 350 zit hij voor het spatbord en ook voor het zadel... hoop alleen dat als ik 'm recht maak(dat ie dus lager komt te hangen), mn wiel er niet tegenaankomt bij het inveren.. moet ik nog even uitzoeken
 
iemand enig idee waarom die beugel tussen de 2 achterste uitstekende delen van 't frame met 'n boog loopt? dit zit namelijk bij m'n 350f ook zo.. en ik wou deze eraf gaan halen om er vervolgens een rechte tussen te zetten... ivm accu plaatsen..


heb je daar dan niet toevallig een spatbord bevestigd jong ? |( ..Maareh...heb de mijnes er ook afgezaagd, wordt recht en denk dat dat toch wel wat uitmaakt.... :P
 
zat ik idd al naar te kijken want deze shoks zijn toch niks meer..
die lijke me alleen wel 'n beetje erug zwaar..... :X
 
Laatst bewerkt:
zat ik idd al naar te kijken want deze shoks zijn toch niks meer..
die lijke me alleen wel 'n beetje erug zwaar..... :X


och...Comfort is van ondergeschikt belang...zolang de wegligging maar goed is Roel..Veren zijn wel 2,5/3 cm langer.. :X waardoor je dus wat hoger achter ligt..PS wel ff sjekke of ze niet lekken en of de schokbreker an sich niet vastzit.. :o
 
hadj e al gemailt mar da kwam vandeweek ook al nie goed door, stuur morgte wel ff mail met de foto
 
,
hmm okee leek me ook al een beetje raar dat dat ding persé boogvormig moest zijn.. maar idd voor bevestiging van
't 1 en ander.. bij 350 zit hij voor het spatbord en ook voor het zadel... hoop alleen dat als ik 'm recht maak(dat ie dus lager komt te hangen), mn wiel er niet tegenaankomt bij het inveren.. moet ik nog even uitzoeken

geen rechte erin zetten !!!!!! wat denk je van je veerweg ??!! als je inveert slaat je band tegen het ijzer aan je je staat zo stil (of ligt stil in het gras en denk je aan de boogvorm :+ ) dus niet doen: zo heb ik het opgelost (omdat ook daar mijn accu komt..
full



(ps mooi frame ! dat dresda ding..ik moet met spijt bekennen dat ik een maand of 4 geleden zo'n achterbrug heb verkocht... voor inderdaad: dresda nabouw, dacht even dat jij het was)
 
geen rechte erin zetten !!!!!! wat denk je van je veerweg ??!! als je inveert slaat je band tegen het ijzer aan je je staat zo stil (of ligt stil in het gras en denk je aan de boogvorm :+ ) dus niet doen: zo heb ik het opgelost (omdat ook daar mijn accu komt.. (Afbeelding)


(ps mooi frame ! dat dresda ding..ik moet met spijt bekennen dat ik een maand of 4 geleden zo'n achterbrug heb verkocht... voor inderdaad: dresda nabouw, dacht even dat jij het was)

Gezien het feit dat hij erover denkt om, langere, Bol dór schokkers te gebruiken denk ik niet dat zijn veruitlag het probleem zal zijn, maar zoals jij het hebt opgelost kan zeer zeker ook.
PS. Weet je nog aan wie je de vork verkocht hebt, kan ik misschien kontakt opnemen ivm. maatvoering ed.
 
idd met die bol schokbrekers zal 't toch niet te veel problemen opleveren lijkt, zijn langer en stugger...
 
idd met die bol schokbrekers zal 't toch niet te veel problemen opleveren lijkt, zijn langer en stugger...

..gelukkig ! hoeveel zijn ze langer ? ik heb van de normale hoogte 2,5 centimeter afgehaald (spatbord is er nl af en het zijn stuggere veren)

ik zal de koper vragen om zijn gegevens naar jou te sturen !! aardige man, rijd ook met crt mee !
 
ik weet niet hoeveel langer ze zijn(+/- 2,5 á 3cm), maar ik kan die van cbrenee dus waarschijnlijk al overnemen :)

en zoals jij 't hebt gedaan is ook netjes alleen dan past mijn ori accu er niet in... ivm hoogt van 't kontje, ik ben van plan om nu 'n "undertail" tussen het fram in te laten lassen waar de acuu op kan staan.die "undertail"bestrekt dus de hele onderkant van het kontje en daar komt ook de overige elektronica nog op

ps hoe is t met je doorkijkkuipfoto :9
 
ik weet niet hoeveel langer ze zijn(+/- 2,5 á 3cm), maar ik kan die van cbrenee dus waarschijnlijk al overnemen :)

en zoals jij 't hebt gedaan is ook netjes alleen dan past mijn ori accu er niet in... ivm hoogt van 't kontje, ik ben van plan om nu 'n "undertail" tussen het fram in te laten lassen waar de acuu op kan staan.die "undertail"bestrekt dus de hele onderkant van het kontje en daar komt ook de overige elektronica nog op

ps hoe is t met je doorkijkkuipfoto :9


yep....zijn 36 cm tegen 33 van de reguliere...heb ze zelf he...dus kan er over meepraten..Je kunt eenvoudigweg nooit je band raken hoor...zit 10 cm tussen dan. Enneh..een 70 of 80 hoogte band (afhankelijk van de breedte natuurlijk) doet de laatste twijfelaars wel over het brugske helpen :P
 
Dankzij RogerRemschijf een setje wielen gescoord :} :}
Moet ze nog wel ophalen enne................betaluh :? :?

full


Iemand interesse in een SMAC 18" voorwiel?
 
Dankzij RogerRemschijf een setje wielen gescoord :} :}
Moet ze nog wel ophalen enne................betaluh :? :?

(Afbeelding)

Iemand interesse in een SMAC 18" voorwiel?

Proficiat,
Maarruh, laat je ze voor je eigen veiligheid wel even rontgenen? Dit is een oud setje wielen van mij die uit een Bakker racer komen. Ik heb ze nooit in een eigen project gebruikt omdat ik magnesium wielen op de openbare weg niet vertrouw. Magnesium heeft de nare gewoonte om razendsnel te oxideren als de laklaag ergens aangetast is (geweest). Omdat ik het spul gebruikt gekocht heb weet ik niets over de geschiedenis en eventuele schades. In de racerij was (is ? )het verplicht om magnesium wielen om de 2 seizoenen te laten rontgenen op haarscheurtjes en reken maar dat ze op de openbare weg heel wat meer te lijden hebben (putdeksels, pekel enz. ).

suc6

P.S. de remschijven die er opzaten kwamen van een Suzuki GS750 of 1000
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan