Honda replica

Proficiat,
Maarruh, laat je ze voor je eigen veiligheid wel even rontgenen?


P.S. de remschijven die er opzaten kwamen van een Suzuki GS750 of 1000

Dank je wel, dit wilde ik toch al met RogerRemschijf bespreken, weet uit ervaring hoe problematisch deze materialen, kunnen, zijn. Ik keur voor de KNMV wedstrijdmotoren, vandaar.
Heb zelf nog 320m/m TZ500/700/750 schijven, en een set 280m/m Brembo's.
Weet nog niet welke er, eventueel, op gaan.
 
Dit, in ervaring met een paar klassieke lockheed tangen remt zo hard dat je ogen zowat uit hun kassen rollen (genoeg ervaring mee opgedaan... ;) )

De TZ's met Brembo P08 vielen tegen, kan ook aan mijn pomp hebben gelegen.
Heb nog 1 Lockheed.Iemand anders nog 1,of 2???
 
Pech gehad, Roger remschijf heeft een paar maanden geleden een achterbrug verkocht waar er eentje bijzat.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44347&item=7929812463&rd=1&ssPageName=WDVW


full

Lockheed remtang.
De remtang van bovenstaand plaatje is trouwens niet zoveel meer, let maar op de verschillende diameters van de boutgaten...
 
Dank je wel, dit wilde ik toch al met RogerRemschijf bespreken, weet uit ervaring hoe problematisch deze materialen, kunnen, zijn. Ik keur voor de KNMV wedstrijdmotoren, vandaar.
Heb zelf nog 320m/m TZ500/700/750 schijven, en een set 280m/m Brembo's.
Weet nog niet welke er, eventueel, op gaan.


He Vox...als je inderdaad keurt...is mijn brikske straks geschikt voor circuit ? :P
 
't is erg rustig aan het front, dus ff een update. Heb via een maat een groot aantal bladen uit de 70-er jaren, te leen, gekregen met veel info en foto's van de betreffende racers. Helaas draait m'n oude Trust flatbed niet op XP, dus ff w8ten op piccies. :? :?
Als iemand nog info heeft dan houdt ik me aanbevolen. O-)

Sleutel ze!
 
heb ik misschien wat voor je !
kun je de kz wielen van een kawa gebruiken?
voor superweinig!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan