Honda Repsol CBR600F2 PC25

gok zelf met kunstof matjes en wat epoxyhars aan de gang gegaan

vind het wel knap gedaan maar hou er niet van zo onder de kont ben er geen fan van maar het ziet er wel heel erg nejtes uit op de foto
kleur stelling vind ik wel gaaf
 
De achterkant en uitlaten zijn speciaal voor deze motor gemaakt. Dit is gedaan door de firma moto-magic in Steenbergen!
 
Hallo

met de buurman. Ik hoor dat er zo links/rechts vragen worden gesteld over mijn motor.
Het is dan net zo handig dat ik ze dan zelf beantwoord.

Ik zou zeggen stel je vragen.

Ronny :]
 
Ik was even nieuwschierig waar dat mooi kontje vandaan kwam. We hebben de zelfde motor en was van plan om een andere top kuip en kont er op te gaan zetten. Als ik iets moois kan vinden.
 
Hallo

met de buurman. Ik hoor dat er zo links/rechts vragen worden gesteld over mijn motor.
Het is dan net zo handig dat ik ze dan zelf beantwoord.

Ik zou zeggen stel je vragen.

Ronny :]

Hallo Buurman,

Jij ook het motor-forum gevonden :}
 
Dat kontje is denk ik een origineel item van een tuning leverancier. Mijn broer heeft een yamaha yzf 750 r en die heeft exact dezelfde kont met 2 bos uitlaten.

Echt een schitterende fiets dit!
 
De motor is vanaf de tank aangepast. inmiddels al wel een aantal jaar geleden.

Doordat de uitlaat onder het zitje zijn bocht maakt is, er een kleinere accu bak ingebouwd.
Het orginele bankstel en de zij en achterkuipdelen zijn verdwenen, en daarvoor is een nieuwe achterkuip gemaakt, met een nieuw mono zitje.
De verlichting is aangepast samen met de kleine knipperlichten.
Omdat het wat lastig is om bij de accu te komen, is er een connector gekomen zodat de motor via een stekker aan de druppel lader kan. Tevens zit er ook een mogelijkheid om hier de accuklemmen aan te bevestigen.
Als laatste zijn de stepjes en reflectors verwijderd.

Het spuiten is enkele jaren geleden gedaan. Niet omdat hij schade had maar puur omdat ik het mooi vind.

Dit alles kan ik zelf niet. De verbouwing is door moto-magic gedaan. Ze hebben contacten met bos uitlaten waardoor dit ontwerp mogelijk was.
Het spuiten heb ik door een erkende spuiter laten doen. Hier was ik wat directer bij betrokken op gebied van helpende handen en het aanbrengen van de stickers.


Ronny :]
 
Ik heb de advertentie op speurders en marktplaats gezet met een aangepaste prijs. Deze prijs was inderdaad pittig. Ik denk dat de 1e prijs nog beivloed werd door de emotie toto verkoop.

Ronny
 
Wohoo.. Voor 2500 euro ziet dat er strak uit!
Het is dat ik net terug van een jaartje Japan ben en weer moet werken om te sparen.
 
Een pasenkick voor deze mooie motor!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan