Schuddebuikje
MF'er
- 6 jun 2008
- 40
- 3
Hallo,
Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen van een niet regelende pomp?
De pomp draad bij stationair toerental al vol gas.
Terwijl Normaal gesproken het voltage tbv de pomp zal zakken bij stationair toerental. Bij hoger toerental zal dit stijgen en de pomp dus sneller pompen.
Spannings regelaar doet Max 15. Dus dit lijkt mij goed.
Brandstofpomp is voorzien van nieuwe contactpunten + blusdiode (ook zonder blusdiode vol gas pompen)
Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen van een niet regelende pomp?
De pomp draad bij stationair toerental al vol gas.
Terwijl Normaal gesproken het voltage tbv de pomp zal zakken bij stationair toerental. Bij hoger toerental zal dit stijgen en de pomp dus sneller pompen.
Spannings regelaar doet Max 15. Dus dit lijkt mij goed.
Brandstofpomp is voorzien van nieuwe contactpunten + blusdiode (ook zonder blusdiode vol gas pompen)