Beste allemaal,
Ondanks de SH 350 al een poosje op de markt is mis ik hierover nog een draadje.
Misschien geen belangstelling of laat de SH 350 zich een beetje ondersneeuwen door het geweld van de ADV en Forza. In ieder geval in gebruiker die graag kennis en ervaringen wilt delen.
De afgelopen jaren heb ik op een Beverly 350 gereden. Een geweldige machine, de betrouwbaarheid liet af en toe te wensen over. In totaal is 2 x mijn aandrijfsnaar op de snelweg geknapt, dit deed het vertrouwen op een vriespunt doen belanden. Eigenlijk was mijn vertrouwen helemaal weg, ben overgestapt op een Honda Integra 750. Geweldige machine, in totaal een kleine 3 jaar op gereden. Ik liet de Integra steeds meer staan, denk dat de handeling daar wel iets mee te maken gehad. Na verkoop de knop gerest en gekeken wat er allemaal voor moois te koop was. De Africa Twin DCT is een geweldige machine, maar direct werd al duidelijk dat dit geen vriend van mij zou worden. Ondanks het opstappen op een X-ADV 750 een stuk toegankelijker is dan de Africa Twin deed de machine denken aan de Integra. Veel mooier overigens , maar veel hetzelfde. De handeling is best wel pittig, de DCT hanteert een bepaalde filosofie en de instap was met een gebruiksaanwijzing.
Uiteindelijk ben ik gekomen waar ik begonnen was, een 1 cilinder no-nonsens scooter. Geen Italiaan meer, maar ben gegaan voor een Honda. Lage instap en super licht gewicht. Toch bijna 30 pk en super snel weg. Ik ben er blij mee, nu nog een hoog scherm van Fabbri en handvatverwarming erop.
Aandachtspunt was het formaat, maar daar ben ik niet zo bang voor. De zit en houding is goed, ik ben toch niet van plan om Europa door te reizen. Wel naar de Eifel, vanzelfsprekend.
Ondanks de SH 350 al een poosje op de markt is mis ik hierover nog een draadje.
Misschien geen belangstelling of laat de SH 350 zich een beetje ondersneeuwen door het geweld van de ADV en Forza. In ieder geval in gebruiker die graag kennis en ervaringen wilt delen.
De afgelopen jaren heb ik op een Beverly 350 gereden. Een geweldige machine, de betrouwbaarheid liet af en toe te wensen over. In totaal is 2 x mijn aandrijfsnaar op de snelweg geknapt, dit deed het vertrouwen op een vriespunt doen belanden. Eigenlijk was mijn vertrouwen helemaal weg, ben overgestapt op een Honda Integra 750. Geweldige machine, in totaal een kleine 3 jaar op gereden. Ik liet de Integra steeds meer staan, denk dat de handeling daar wel iets mee te maken gehad. Na verkoop de knop gerest en gekeken wat er allemaal voor moois te koop was. De Africa Twin DCT is een geweldige machine, maar direct werd al duidelijk dat dit geen vriend van mij zou worden. Ondanks het opstappen op een X-ADV 750 een stuk toegankelijker is dan de Africa Twin deed de machine denken aan de Integra. Veel mooier overigens , maar veel hetzelfde. De handeling is best wel pittig, de DCT hanteert een bepaalde filosofie en de instap was met een gebruiksaanwijzing.
Uiteindelijk ben ik gekomen waar ik begonnen was, een 1 cilinder no-nonsens scooter. Geen Italiaan meer, maar ben gegaan voor een Honda. Lage instap en super licht gewicht. Toch bijna 30 pk en super snel weg. Ik ben er blij mee, nu nog een hoog scherm van Fabbri en handvatverwarming erop.
Aandachtspunt was het formaat, maar daar ben ik niet zo bang voor. De zit en houding is goed, ik ben toch niet van plan om Europa door te reizen. Wel naar de Eifel, vanzelfsprekend.