Honda SH 350

Geen onderzoek naar gedaan, maar ik ben van de SH350 naar de XMax300 overgestapt. Precies dezelfde rijstijl, ik denk gemiddeld (niet rustig maar ook niet extreem). Verschil is dus opmerkelijk vind ik…
 
Ik zag net de nieuwprijs van de sh350, Is al 7150€. Geld zat vind ik , maar klopt het dat de koffer er niet meer standaard bij zit? In dat geval komt er nog eens ruim 700€ bij. Word wel een heel duur scootertje zo.
 
Ik zag net de nieuwprijs van de sh350, Is al 7150€. Geld zat vind ik , maar klopt het dat de koffer er niet meer standaard bij zit? In dat geval komt er nog eens ruim 700€ bij. Word wel een heel duur scootertje zo.
Bij 'pakketten en accessoires' (als ik configureer), zie ik geen topkoffer erbij staan. Je zou dan suggereren dat de topkoffer er nog standaard bij zit.
 
Hier op de site van Goedhart motoren in Bodegraven. Heb net gebeld en wordt met koffer geleverd.
Honda SH 350 I
 
Laatst bewerkt:
Bij 'pakketten en accessoires' (als ik configureer), zie ik geen topkoffer erbij staan. Je zou dan suggereren dat de topkoffer er nog standaard bij zit.
Een SH wordt voor zover me bekend altijd standaard met topkoffer geleverd als compensatie voor het feit dat er niet veel bergruimte is onder het zadel zoals dat, bijvoorbeeld bij een Beverly, wel het geval is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan