Honda SH150i deel2

Grrr, ik wilde vanmiddag het lampje onder mijn benzinemeter van mijn 2006 sh150i vervangen. Grijze afdekkapje los met 2 imbusschroefjes, maar dan, ik kwam niet verder en heb de boel weer vastgeschroefd. Wie kan en wil mij verder helpen.
 
Valt vies tegen....mijn 2013 met 2800 Km heeft best een tijd te koop gestaan, was nog scherp geprijsd ook.
Welk type was dar? Mijn Kymco Downtown 300i heb ik te koop staan maar ook nul interesse hier op MF in ieder geval. Anders in het voorjaar op MP proberen. Ik kan het nu ook niet opbrengen als allemaal mensen bellen willen kijken rondje rijden en zo.

Is altijd zo erg gewild totdat je er zelf vanaf wilt :)
Je moet ook net iemand tegenkomen die zoiets zoekt, beetje timing en geluk.
 
Het 2013 type, dus die met start/stop.

Op MF verkoop je zoiets niet....beter MP proberen, kost wel wat maar dan heb je wel bekijks.

Is er nu ook verkeerde tijd van het jaar, in het voorjaar en zomer loopt het wel.

Leuk prijsje trouwens voor je 300i, vanwaar de verkoop?
 
Laatst bewerkt:
Mijn medische toestand. Ik verwacht niet meer woon werk en in de winter op een motor of scooter te rijden. Wat ook meespeelt is dat het bedrijf waarvoor ik werk is overgenomen en de nieuwe reisafstand ga ik niet doen op een tweewieler dan ben ik kapot als ik aankom. Dus dat zal trein worden.

Als ik momenteel van de bank naar de keuken loop voor een glas water ben ik echt volledig uitgeteld. Vandaar dat ik nu ook niet de energie heb voor allemaal mensen aan de deur, ik kan simpelweg niet lang genoeg op mijn benen staan voor een praatje. Ik zit niet om het geld te springen hoor, maar ik wil gewoon wat minder tweewielers omdat ik niet verwacht nog heel veel kilometers te maken.

Het idee is om het uiteindelijk bij mijn Harley te houden. Mijn afgeronde project staat ook te koop.

Voor de prijs heb ik even op MP gekeken. Scooterzaakjes vragen minimaal ongeveer 2K ongeacht de km stand of dat nu 30k of 66k is. Dan hebben ze een grote beurt gehad. Als alle zaakjes net zo betrouwbaar zijn als waar ik hem heb gekocht heb zegt mij die beurt helemaal niets. Maar ik begrijp wel dat mensen in het algemeen liever bij een motorzaak kopen. Vandaar dat ik op deze prijs kwam als richtprijs. De prijs leek mij ook redelijk maar je moet maar net iemand vinden die zoiets zoekt. Ik dacht scooterrijders rijden vaak het hele jaar door maar blijkbaar is dat toch ook nog wat seizoen gebonden? Op MP maak je denk ik ook meer kans. Op MF wil men vooral plaatjes kijken en kletsen. Ook gezellig als je maar geen verwachtingen hebt :)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt niet best...

Zijn er wel al positieve ontwikkelingen op dat gebied?

Begrijp je keuze wel, de w/w afstand in acht nemend, te lange afstanden zijn op een scoot niet erg prettig en als het straks weer beter gaat spring je gewoon op de H-D voor een toertje.
 
Dat is in andere topics aan de orde gekomen. Ik stuur je wel even een PB, dan houden we hebben dit topic bij de SH150 en aanverwante scooter praat :)
 
@ Mojave, dat klinkt niet zo goed, sterkte.


Ik heb iets heel raars aan mijn SH.
Ik reed afgelopen woensdag naar mijn werk, toen die op de snelweg in 1 x uitviel. Onder het rijden. ( een angst momentje)

Ik was gelukkig net bij een afrit waar ik hem gelijk op kon gooien. Wat blijkt nu, zekering van de benzinepomp door gebrand. Motor opgehaald thuis gefixt 5 km rijden niks aan de hand. Vanmorgen weer naar mijn werk, na 4 km weer alles uit gevallen.

Geen idee wat het is.

Iemand een idee wat dat kan zijn?
Er was wel een terugroepactie geweest van uit Honda zelf, maar volgens de Honda Nederland was dat niet voor mijn model..... raar.

Morgen verder kijken.

Prettige avond
 
Zou het toch maar eens aankaarten, lijkt me een veiligheidsissue.

Model wat ik had (2013) is teruggeroepen voor een nieuwe pomp met precies die verschijnselen (uitvallen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan