Honda SH300i deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Titanium verwijst naar de Akra gok ik... :-)

zojuist mn eerste winter aankoop binnen, een Rukka windstopper colletje welke verstelbaar is met velcro zodat je altijd een warm nekkie hebt. Nu nog van die lobster handschoentjes (je ze staan geweldig ik weet t) en Pipo heeft nergens last van met het koude weer.

Winter is coming.
 
Titanium is gewoon een geile legering met ook nog mooie specifieke eigenschappen, wie wil dat nou niet hebben op zijn brommert.
Rukka wooow... duur merk, ik heb al 2 jaar zo'n windstopper van Rukka en bevalt uitstekend.
 
Laatst bewerkt:
Ja zoiets kan ook, qua bestikkering, der is zo veel mogelijk.

Schijd toch uit Bulldozert, je rijd toch geen choppert!!!!!! Nee, je moet ook nooit op een 125 gaan rijden.

Gelukkig geen chopper hier, nu niet en later ook niet. :N Hoewel er steeds meer plastic chroom komt, ook op de nieuwe SH300. Punt is dat dat loslaat van het plastic op den duur. Gewoon goed gelakte scooter kopen dan zijn er geen problemen mee. 150cc is al de deur uit bij mij. :Y
 
Titanium verwijst naar de Akra gok ik... :-)

zojuist mn eerste winter aankoop binnen, een Rukka windstopper colletje welke verstelbaar is met velcro zodat je altijd een warm nekkie hebt. Nu nog van die lobster handschoentjes (je ze staan geweldig ik weet t) en Pipo heeft nergens last van met het koude weer.

Winter is coming.

Dat titanium verwijst idd naar de uitlaat, is het enige wat er aan edelmetaal op mijn scooter zit.
Vind het vooral belangerijk dat de zaak duurzaam is, maar ik ga niet alle boutjes enz. vervangen door rvs ofzo.
Honda is bij goed onderhoud duurzaam genoeg voor mij.

Lekker colletje voor de winter/herfst zomer met dit weer!
 
Titanium is gewoon een geile legering met ook nog mooie specifieke eigenschappen, wie wil dat nou niet hebben op zijn brommert.
Rukka wooow... duur merk, ik heb al 2 jaar zo'n windstopper van Rukka en bevalt uitstekend.

Precies, zit dagelijks te kwijlen naast mn uitlaat (hij staat nog na te druipen..) :+
 
Laatst bewerkt:
Het is trouwens glad na periode van droogte, nu er zoveel regen valt. Vielen erg tegen mn bridgestone hoop 02 banden.
(Kwam ik achter na uitbreken achterwiel bij het optrekken bij een stoplicht en bij verplaatsing op witte streep in flauwe bocht)
Achter is al vierkant en binnenkort echt versleten.
Mn zoon heeft vandaag de brommer ook weer neergelegd door zich onderuit te remmen... :(

Meer mensen last van gladheid met dit weer?
 
De doorvoering van chroom zet zich nu voort op de scooter zo te zien. Went ook wel weer.

had ik vandaag ook in de regen. Erg listig. De olie komt gewoon het asvalt uit lijkt het.
Begint gewoon te schuimen op sommige gedeeltes. Heb zelf Maxxis bandjes,
maar ik vind ze niks. Bloedlink met pas 3000 km gerold. En dat met 3 wielen.
 
Rukka colletje inderdaad niet goedkoop maar bewezen kwaliteit voor mij en ben wat kouwelijk aangelegd icm met een niet zo'n dikke nek. Een en ander maakt dat ik dus een windstopper wil die je kunt verstellen ipv standaard maatvoering. Heb gezocht maar Rukka was de enige die ik kon vinden.

@Bulldozer, zoonlief heel gebleven?
 
Nek kolletje is heerlijk. En dan van een fleece materiaal. Je moet niet zo'n wol achtige hebben.
Fleece neemt de temperatuur van je lichaam/nek aan.
 
Rukka colletje inderdaad niet goedkoop maar bewezen kwaliteit voor mij en ben wat kouwelijk aangelegd icm met een niet zo'n dikke nek. Een en ander maakt dat ik dus een windstopper wil die je kunt verstellen ipv standaard maatvoering. Heb gezocht maar Rukka was de enige die ik kon vinden.

@Bulldozer, zoonlief heel gebleven?

Ja zoonlief is nog helemaal heel, hij wilde zelfs dat zijn kleren stuk waren ipv de brommer... Dat zou goedkoper zijn volgens hem. :?
 
Inmiddels zitten we alweer zo dicht bij de 2500 posts dat ik de vrijheid genomen heb om een Deel 4 in elkaar te breien.
Als iemand links heeft uit de voorgaande delen die je handig leuk en/of informatief vond, kopieer en plak die even naar deel 4 of stuur ze in een pb, dan zet ik dat in de OP.
Dan kan iemand die een SH300 wil kopen er in 1 dag net zo een racemonster van maken als bulldozer ;)

Honda SH300i Deel 4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan