yukon66
Rookie
Dat is natuurlijkVandaag iemand tegengekomen die de SH300 mooi vind, hij was wel 60+ dat dan weer wel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is natuurlijkVandaag iemand tegengekomen die de SH300 mooi vind, hij was wel 60+ dat dan weer wel..
Nog zo'n 65+ SH300 rijder. Still going strong! Vooral bij de stoplichten.
Mooie uitleg robber57, moet idd verboden worden dit soort filmpjes!
@Omnibus:
Koppelingmoer loshalen met 41mm 1/2" dop, en de vario basis blokkeren met blokkeer sleutel/inrichting.
Blokkeer inrichting is uit te leggen door twee zeskant bouten M6 in je werkbankblad te draaien op een afstand van 16,5cm waar nog net de boutkop uitsteekt boven het werkblad. Daar kan je de complete achtervario op leggen en de 41mm moer losdraaien, snap ie?
Wel met momentsleutel deze moer vast draaien, anders moer je je moer.
Hoi Bulldozer. Ik snap deze uitleg niet helemaal. Kan je aan de hand van een plaatje laten zien waar die boutkoppies in komen te liggen?
gisteren rondje zeeland gedaan
287km gereden met 8,3 liter
waarvan 1/3 snelweg 1/3 provinciaal 1/3 diversen
pfff dit was knijpen de laatste kilometers maar nog niet leeg dus 300km moet kunnen
en nee ik rij niet als een slak
Toch vreemd dat je dan bijna 1:35 haalt , ik zit op het dubbele verbruik (1:16), en ik rijd ook niet als een slak.
Ergens klopt er hier iets niet...
Een foto zegt meer als duizend woorden...
Bedankt Bulldozer, de maten op een presenteerblaadje. Top!
Ik heb een oud keukenblad als werkbank. De boutjes hebben dan geen houvast genoeg. Daarom heb ik een plaatje RVS opgezocht wat makkelijk in een grote bankschroef past. De maten zijn 220 x 85 x 10 mm.
Daarin maak ik de steek van 165 mm. Het lijkt me dat de plaat, samen met de bekken van de bankschroef, voldoende draagvlak zullen geven aan de vario.
Dop 41 heb ik toevallig al heel lang ongebruikt liggen. Nu net uitgeleend aan een collega die hem nodig heeft voor de kroonplaat van een Fireblade SC59. Blijkbaar zijn er meer Honda´s met onderdelen waar deze sleutelwijdte op wordt toegepast.
Maar nou komt het. De vario moet eerst van zijn as af voordat ik ´m kan demonteren. Natuurlijk zonder de moordende luchtsleutel te gebruiken. Heb je ook van dat blokkeerding een afbeelding of eventueel maten?
Dat scheelt mij het deksel er af halen en proefondervindelijk iets passends te maken.
Even een vraag aan de specialisten, hoe kan ik de onderbreker schakelaar van de zijstandaard uitschakelen.