PeterCC
MF veteraan
En is het dan zo "slim" dat je het zelf niet kan? Of er niet aan denkt om eraan te beginnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zat niets bij van boekje. En dit zat zo tussen het karton in de doos. Denk dat het aan de onderkant moet.Blijkbaar. Moet je in de montage handleiding kijken heh? En zo ja: jammer dan van de tijd : maar erin monteren dus![]()
Lijken op afstandsbussen , of de oude moeten er nog gezeten hebben .beetje stom heb dit over het hoofd gezien zat blijkbaar onderin in de doos. Ik heb schokbrekers zonder dit gemonteerd had de boutje hierdoor gemoeten ofso?
Idd ja onder! boven kan die niet tussen. Konden ze beter ff met tyrapje aan het oogje onder vastmaken was makkelijker geweestdenk t ook, maar dan wel onder..
Bekijk bijlage 1926214
Enorm bedankt!Hier een link naar het werkplaatshandboek even kijken of het zo lukt , hij staat in het rijtje erbij
Workshop Manuals
Geweldig! Nu kan ik in het weekend echt aan de gang!Hier een link naar het werkplaatshandboek even kijken of het zo lukt , hij staat in het rijtje erbij
Workshop Manuals
Heb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek zit?Boys heeft iemand ooit het volgende gehad. Mijn zadel is spekglad als ik rem glijd ik naar voren bochten hobbels etc levensgevaarlijk. Ik heb gisteren dasty gebruikt (ontvet) toen nog goed heet water overheen gegooit maar niets helpt.
Cockpit spray gebruikt misschienHeb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek zit?
Heb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek z
Ik heb wel siliconen gebruikt voor de kappen enz maar niet op de zadel gespoten. En na 2x ontvetten zou het dan eraf moeten zijn. Zou het leer op de zadel versleten kunnen zijn ofso?Heb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek zit?
Dat denk ik wel hoor wrm nietKun je een schoenmaatje 47 een beetje kwijt op de sh300?
Jep , heb m zelf ook , past netKun je een schoenmaatje 47 een beetje kwijt op de sh300?