Honda SH300i deel 5 'Het liefje van Italie'

Honda heeft het dus niet "slim" gemaakt maar nodeloos complex.
Haaaa… nou.. daar ken ik over mee lulle… godverdomme zeg.. moet je eens van een ADV 750 de treeplanke willen verwijderen..
dan moet dus dit állemaal los…

IMG_0733.jpeg

beetje stom heb dit over het hoofd gezien zat blijkbaar onderin in de doos. Ik heb schokbrekers zonder dit gemonteerd had de boutje hierdoor gemoeten ofso?

Bijlagen

• 20230917_123824.jpg
    20230917_123824.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 1
Blijkbaar. Moet je in de montage handleiding kijken heh? En zo ja: jammer dan van de tijd : maar erin monteren dus :Y

Boys heeft iemand ooit het volgende gehad. Mijn zadel is spekglad als ik rem glijd ik naar voren bochten hobbels etc levensgevaarlijk. Ik heb gisteren dasty gebruikt (ontvet) toen nog goed heet water overheen gegooit maar niets helpt.

Boys heeft iemand ooit het volgende gehad. Mijn zadel is spekglad als ik rem glijd ik naar voren bochten hobbels etc levensgevaarlijk. Ik heb gisteren dasty gebruikt (ontvet) toen nog goed heet water overheen gegooit maar niets helpt.
Heb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek zit?

Heb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek z

Heb je misschien eerst een gladmaak middeltje (siliconen oid} gebruikt wat nog aan je broek zit?
Ik heb wel siliconen gebruikt voor de kappen enz maar niet op de zadel gespoten. En na 2x ontvetten zou het dan eraf moeten zijn. Zou het leer op de zadel versleten kunnen zijn ofso?

Lijkt me krap, beste ff testen.

Vraag: in het WPH staat dat je Mo2 vet moet gebruiken om de afstandsbus achter de moer van de achterpoelies te smeren. Voldoet lagervet ook?

Terug
Bovenaan Onderaan