Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
(quote) De zij-kap los maar weer los gehaald en ja hoor daar hing een rode draad los uit de stekker (doorgerot). De stekker open gezaagd en weer gesoleerd Probleem verholpen en start weer als een tierelier.
Een gewaarschuwd mens telt dus voor ....... (/quote)
Hallo ED71 kan je iets duidelijker zijn waar de stekker precies zit dan ga ik die in het vet zetten.
Vond ik ook wel, maar je wilt de fabrieks garantie voor die 118 euro niet verliezen en op de aanschaf prijs van de SH300 is het niet zo groot bedrag.Duur zat
Beste mensen,
Ik rij nu een week of twee met het Givi Airflowscherm op mijn SH en al is die ietsje te hoog, het is heel comfortabel rijden. De oordoppen kunnen uitblijven. Zoveel lawaai scheelt het.
Jawel ietsje te hoog, ik moet moeite doen om erover heen te kijken. Kom ik er boven uit, dan neemt het lawaai van de wind schrikbarend toe. Tot nu toe ging het goed met regenbuien en een keer mist gehad onderweg. Geen behoefte om er langs te moeten kijken.
Nu het woord wind toch is genoemd, wat een bult wind de laatste dagen. Snelweg rijden met volle wind tegen lukt best om de 100 constant aan te houden. Bij een vrachtwagen inhalen heb ik toch echt al het vermogen nodig om er langs te komen. Zou dan niet graag op een 150cc Honda scooter zitten waar men op een ander topic zeer positief over schrijft. Liever een beetje reserve onder de rechterhand.
Het staat inderdaad op de doos, maar het airflow scherm wat daar in zat staat op mijn SH300. Het scherm wat je overnam heb ik ivm schadevrij transport in deze doos vervoerd.Ik de hele tijd maar denken dat er een Givi Airflow op mijn scooter zat, omdat ik me verbeeldde dit op de beschrijving of de doos te hebben gezien. Bedankt voor de correctie, Edho.
Full Synthetisch is de Honda olie 10w30. Bij mij hebben ze er ook 10w40 semi synthetische ingedaan, die heb ik laten zitten vorige week met de 1000 beurt.Hallo allen. Ben sinds kort op dit forum en ook de tevreden bezitter van een nieuwe SH300 bj 2018. De scooter heeft pas een 1000 beurt gehad. Daarbij is de olie vervangen door 10w40 ma semi synthetische olie. De dealer gaf aan dat ma of mb niet uitmaakte. Nu zit het mij toch niet lekker en omdat ik de beurt niet hoefde te betalen ben ik van plan om de olie toch te vervangen door een mb olie. Nu heb je semi en full synthetische mb olie. Wie kan mij vertellen of de orginele Honda olie die nagenoeg niet te vinden is semi of full synthetisch is.
Hoi kevin
Bedankt voor je reactie. Denk dat ik maar het zelfde ga doen. De motorolie vervang ik de volgende keer wel voor Motul 10w30 syntetisch.Full Synthetisch is de Honda olie 10w30. Bij mij hebben ze er ook 10w40 semi synthetische ingedaan, die heb ik laten zitten vorige week met de 1000 beurt.
Maar die in de achtertransmissie heb ik vervangen voor 80w90 GL5
Hai man how's life ???
. Bah, een lekke band. Daar valt weinig aan te doen onderweg. Die startproblemen van hierboven zit ik ook niet op te wachten. Maar ja. Soms is het niet anders.Wat een pech, mijn achterband liep opeens snel af. Controleren en ja hoor, een stukje metaal erin. Naar de motorzaak gebracht en daar een propje laten monteren in de band. De band was nagenoeg nieuw dus vervangen zou zonde zijn.
Gelijk ook maar een nieuwe voorband laten monteren. Nu voor en achter Michelin Citygrip.
We kunnen weer rijden!