Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwsmotor heeft toch wel bijzonder veel uitgebreide technische details en spreekt idd ook over een 330cc blok. Alleen die 179 had natuurlijk 279 moeten zijn. Typo;
Steeds meer vermogen, dat is voor niets nodig.Nu begin ik bijna warm te lopen voor de nieuwe SH350. Extra vermogen en koppel, en zier er goed uit!
Dat extra vermogen staat mij wel aan, zei het niet dat ik al eens proefgereden heb op een Beverly 350. En dat viel wat tegen. De wegligging was beter dan de oudere SH300’s maar de acceleratie/motorvermogen viel mij tegen. Nu hoop ik dat het motorkarakter van de nieuwe SH350 meevalt en hij standaard in 8 seconden naar de 100 gaat. Ook hoop ik dat de Malossi MHR vario in de nieuwe SH350 past om hem nog sneller te maken! De tijd zal het leren...
Mijn Japanse telraam zegt dan 48,7 klikowatt. Moet kunnen! (Lieve Sint, wat ik u wil vragen.........)Steeds meer vermogen is wel fijn. De SH350 zit nog steeds niet op 0,28kW/kg, wat ik wel prettig vind.
Zwarte Piet let ook op de kleine lettertjes en zal het doorgeven aan Sinterklaas.Mijn Japanse telraam zegt dan 48,7 klikowatt. Moet kunnen! (Lieve Sint, wat ik u wil vragen.........)
Aan 0.28kW/kg zal het zoiets zijn inderdaad: 48.7kW of een goede 66pk. De lat ligt voor Bulldozer wel hoog.Mijn Japanse telraam zegt dan 48,7 klikowatt. Moet kunnen! (Lieve Sint, wat ik u wil vragen.........)
Nee, dat niet, ik heb wel eens overwogen wat er zou kunnen gebeuren als je snaar bij 120 op de snelweg breekt en de achtervario blokkeert op die gebroken snaar , je neemt een gokje om een paar tientjes te besparen met als inzet je leven.
heeft iemand ervaring met de kwaliteit van deze riem ?
Bij nader inzien is een voor A2 rijbewijs geschikte SH350 met 35kW ook wel genoeg.Aan 0.28kW/kg zal het zoiets zijn inderdaad: 48.7kW of een goede 66pk. De lat ligt voor Bulldozer wel hoog.