Honda sh300i is te langzaam???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motormuisk

Rookie
1 jun 2020
11
0
Goedenavond motormensen

Ik heb gisteren voor het eerst een honda sh300i gekocht.
Maar kwam op snelweg erachter dat ze bij de 125 a127 ging bokken en niet harder meer wilde.
De vorige eigenaar zei dat ie een malossi vario had laten monteren.
Vind het vreemd dat een 300cc maar zo langzaam is.
Kan iemand mij helpen met wat ik het beste kan vervangen.
Dan kan ik vermijden langs de dure dealers te gaan.

Mvg alvast voor je helpende antwoord
 

Bijlagen

  • IMG-20200530-WA0002.jpeg
    IMG-20200530-WA0002.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 20
Is het niet zo dat met de Malossi Vario je sneller optrekt maar je topsnelheid minder wordt?
Maar waarom zou je harder willen op zulke kleine bandjes?
 
Ik heb een honda sh150. Die loopt bij 125 zijn begrenzer in. Denk dat er iets niet lekker gaat bij jouw scooter
 
Denk dat je met deze vraag beter naar het scooter gedeelte gaat, daar is een topic uitsluitend over de sh300. Heb er in het verleden ook één gehad, de topsnelheid zou zo'n 140 moeten zijn maar dat is het dan ook.
 
Is het niet zo dat met de Malossi Vario je sneller optrekt maar je topsnelheid minder wordt?
Maar waarom zou je harder willen op zulke kleine bandjes?
Omdat ik hiervoor een suzuki sixteen had en die ging even hard die haalde topsnelheid 120. Dus daarom vind ik het jammer dat me honda maar 125 gaat, ook al heeft ie malossi dan haal ik het liever eraf.
 
Ik heb een honda sh150. Die loopt bij 125 zijn begrenzer in. Denk dat er iets niet lekker gaat bij jouw scooter
Daarom denk dat de koppelingsveer of trekveren niet goed zijn. of dat deze 300 type misschien ook een begrenzing heeft??
 
Denk dat je met deze vraag beter naar het scooter gedeelte gaat, daar is een topic uitsluitend over de sh300. Heb er in het verleden ook één gehad, de topsnelheid zou zo'n 140 moeten zijn maar dat is het dan ook.
Dankjewel ik ben pas sinds gister op deze forum. dus weet nog niet hoe en wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan