honda shadow 1985

Uitlaten zitten aan de rechterkant (voor de kijkers links)


Effe serieus: probeer het eens op het shadowforum, link mag je zelf opzoeken. Heb ik in 2 andere topics al geplaatst een paar dagen geleden
 
Probeer de lokale verwarmingsboer.Hebben veel voor waterketels te koop.
 
Als je er een setje nieuwe uitlaten op koopt is de waarde van je motor ongeveer de prijs van het setje uitlaten minus € 100.00.
Klinkt lullig, maar eigenlijk is een shadow van die leeftijd waard wat een gek er voor wil geven.
 
valt opzich nog best mee, t is een honda dus t gaat niet kapot.
Veel verder in waarde dalen zal hij iig niet snel doen :9 .

Als je een uitlaat zoeks voor een vt700 uit 85 moet je ff bij tt-motoren in zwolle gaan kijken daar zag ik er laatst nog een paar liggen.

Ohjah en misschien dat je lid wil worden van de ShadowMC dan is je verzekering een stuk gooedkoper! ik kwam inclusief lidmaadschap iets van 60 euro goedkoper uit.
 
Kheb de honda gekregen van mijn opa die hem heeft gekregen van van iemand die echt niets wist van moto's blijkbaar.Die gast had em helemaal uit elkaar gekregen en in dozen gestopt.Eenmaal ik hem in elkaar gestoken kreeg met wat moeite wel, zag ik geen enkele fout buiten het start-relais dat een beetje haperde.het enige dat ontbrak waren de uitlaten :(
Er is ook nog een klein probleemje met de koppeling die niet genoeg druk geeft denk ik. kan dat liggen aan de hendel die niet genoeg druk kan leveren door slijtage?

Zal voor de uitlaten eens gaan kijken bij die kerel die je zei ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan