honda shadow 600

J.O.

Rookie
17 feb 2002
3
0
kan een Honda Shadow 600 VT kopen voor f 7000,-
1988 km\'s 18000 uiterlijk perfecte staat, import
garantie mrt\'02 tm sept\'02
bij een motorzaak
redelijk?
 
Laatst bewerkt:
Mij lijkt het erg veel centen voor zo\'n oude fiets.. maja, \'k ben dan ook Belg
 
Lijkt me best redelijk.
Ik heb een Shadow VT800 uit \'88 gekocht voor fl. 7500,00.
Uitgebreid op internet gekeken. Nergens goedkoper dan fl. 9500,00 aangetroffen.

Hangt natuurlijk erg van de staat van de motor af.
En enige garantie is niet onaardig.
Succes met de beslissing!

Bartje
 
Op dinsdag 19 februari 2002 21:58 schreef J.O. het volgende:
kan een Honda shadow kopen voor f 7000,-
1988 km\'s 18000
garantie mrt\'02 tm sept\'02
bij een motorzaak
redelijk?

Ik vind het veel geld voor een 14 jaar oude motor. Kijk eens op http://www.motoroccasion.nl , daar staan zat Shadows aangeboden door dealer & particulier.. kan je ff een vergelijking doen. Er staan bij sommige 600cc shadows 1997 bij, ik weet niet of ze toen nog gebouwd werden? maar die staan er van rond de 8000-10000 piek.
 
Is wat aan de hoge kant, voor een 600. Bij en motorzaak hier in de buurt staan een aantal shadows. Er staat een 800 shadow voor dezelfde prijs. Deze is wel uit 1990.

Kijk hier anders eventjes:
www.mmbmotoren.nl/

Al deze motors zijn nog van iemand, hij bemmiddeld alleen maar.
Nee dit is geen spam. Er staat bijvoorbeeld een fzr1000 waar je echt vanaf moet blijven. En die fj die er staat is gewoon duur!
 
Is wat aan de hoge kant, voor een 600. Bij en motorzaak hier in de buurt staan een aantal shadows. Er staat een 800 shadow voor dezelfde prijs. Deze is wel uit 1990.

Kijk hier anders eventjes:
www.mmbmotoren.nl/

Een VT800 uit 1990 kan helemaal niet, aangezien deze Shadows alleen in 1988 gebouwd zijn. Het blijven derhalve wel goeie motoren, maar twee jaar maakt voor de prijs best veel verschil.

In Assen (Olijve) is een Shadow 600 uit 1997 te koop voor 5000 euro. Ergens anders een Shadow 600 die 7 jaar ouder was gezien voor 4000 euro.
Of de motor verminderd zeer langzaam in waarde, of we worden genaaid....of, en dat kan ook nog, er zitten grote verschillen in onderhoudsstaat.

Volgens mij moet je gewoon uitgaan van wat je te besteden hebt en dan gewoon kopen wat je mooi vindt. Maar da\'s misschien wel wat kort door de bocht.

Succes ermee

Bartje
 
je moet erg oppassen vaak zijn de shadows ingevoerd en dan geven ze datum van nl-kenteken op als bouwjaar..het is maar een tip, nog iets waar je misschien wat aan hebt http://www.shadowmc.nl of http://www.marktplaats.nl (staat een aparte shadow rubriek)
Een VT800 uit 1990 kan helemaal niet, aangezien deze Shadows alleen in 1988 gebouwd zijn. Het blijven derhalve wel goeie motoren, maar twee jaar maakt voor de prijs best veel verschil.

In Assen (Olijve) is een Shadow 600 uit 1997 te koop voor 5000 euro. Ergens anders een Shadow 600 die 7 jaar ouder was gezien voor 4000 euro.
Of de motor verminderd zeer langzaam in waarde, of we worden genaaid....of, en dat kan ook nog, er zitten grote verschillen in onderhoudsstaat.

Volgens mij moet je gewoon uitgaan van wat je te besteden hebt en dan gewoon kopen wat je mooi vindt. Maar da's misschien wel wat kort door de bocht.

Succes ermee

Bartje
 
Terug
Bovenaan Onderaan