Honda Shadow cruiser (werkelijk als nieuw)

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
Een heerlijke rijdende cruiser in opvallende kleurstelling en in absolute fonkelnieuw conditie. Loopt als een zonnetje, geen roest en geen krassen op de lak. Op de tank een mooi chroom embleem in plaats van de gebruikelijke stickers. Het betreft een originele Nederlandse motor (1998) en geen Amerikaanse import, dus met een gewone kilometerteller en geen miles zoals je vaak ziet. Reden van verkoop: op deze motor is de afgelopen jaren meer gepoetst dan gereden (er staat slechts 2500 km op de teller) en dat is gewoon zonde. Ook zadel zonder beschadigingen of slijtplekken en de motor glimt als een hondenkeutel in de maneschijn *O*

Vraagprijs € 3600,-

Verderop in het topic meer foto's :)

full
 
Laatst bewerkt:
Oh ja het is dus een VT600C en wie meer foto's wil zien, moet het maar even melden :)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik ook nog wat andere foto's
Mijn adres is: mauricehensens@hotmail.com

Wat kan je vertellen over de prestatie's
0-100
topsnelheid
pk
koppel

bedankt!
 
Mag ik ook nog wat andere foto's
Mijn adres is: mauricehensens@hotmail.com

Wat kan je vertellen over de prestatie's
0-100
topsnelheid
pk
koppel

bedankt!

U roept, wij draaien: foto's zitten inmiddels in je mailbox! Voor wat betreft je vragen even uit het blote hoofd: zo'n 40 PK en een koppel van rond de 50 Nm dat al bij lekker weinig toeren vrijkomt. Het is dus een motor om relaxt en in stijl op te toeren en af en toe eens een stukje snelweg te pakken. Topsnelheid? Dat ga je nooit op zoiets rijden: het is geen racemotor! Als je veel diep koppel en megasprintcapaciteit zoekt dan heb ik wel iets anders voor je te koop, zie onder })
 
Veel belangstellenden maar allemaal aarzelaars? Stap op je motor of in je auto, kom die motor zien en laat je overtuigen: hij is werkelijk als nieuw! :Y
 
Weekendschopje :)

Geen krassen of andere ellende, gewoon starten en lekker sturen :]

full
 
Wat koop je er voor terug.
Of stop je met rijden.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/427718/8b68c312ae8fdf2f6ded94e6cba71660 (Afb000.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan