Honda Shadow VT1100

PB76

Die hard MF'er
10 nov 2009
325
0
Hoogerheide
Ik heb een Honda Shadow project op het oog. Maar wil voordat ik daadwerkelijk besluit deze deal afteronden eerst even met jullie van gedachte wisselen.

De motor staat al een paar jaar stil, dus olie en alle vloeistoffen moeten vernieuwd worden.
Hij mist een accu en wat zekeringen.

Nu is de accu geen probleem want die neem ik zelf wel mee. Samen met wat benzine en remreiniger moet deze fiets wel te starten zijn. Maar wat voor soort zekeringen gebruikt een VT1100 uit 1980 eigenlijk? Ik kom daar niet graag aan zonder de juiste middelen bij te hebben. Zijn het van die stekker zekeringen, glas zekering of van die insteek zekeringen?

Waarop te letten bij een fiets als deze?
De benzine pomp is vaak een probleem begrijp ik. Maar zijn er nog andere dingen om rekening mee te houden?

Alvast bedankt
 
Ik neem aan dat de shadow dienst heeft gedaan als een soort grijp voorraad. Ik heb de eigenaar gevraagd per mail naar de zekeringen. Maar heb nog geen reactie. Gezien ik op mf altijd fijne ervaringen heb gehad. Stelde ik naast waar op te letten ook de vraag betreffende de zekeringen. Toch bedankt voor uw reactie
 
Voor de rest moet je letten op dingen die voor alle gebruikte motoren gelden, en die voor motoren die lang stil staan.

Niet echt model specifieke dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan