Honda shadow vt1100c 1998 tank?help?2ehands/nieuw/vervanger?

zx12rico

MF'er
7 mei 2008
146
0
Beste allemaal :) !

(Ps: In de titel staat 1998 maar het is 1994)

Wij zijn op het moment bezig om een honda shadow die een periode heeft stilgestaan weer :] te maken.
tot nu toe wil dit aardig lukken we hebben al gereden en alles werkt alles schoongemaakt en vervangen.

maar nu....alles was goed de motor was in elkaar gezet en na het rijden werd hij weg gezet in de schuur totdat we merkte dat er iets lekte en ja hoor ;( de tank is lek nu is dit geen probleem we zijn een beetje handig en hadden het gerepareerd _O- dachten we (tank coating /Nieuw plaatje erop gelast enz enz) maar dit mog niet baten de tank is van binnen zo aangetast dat de ene rotte plek na de andere verscheen.

:? wat nu nieuw tankie kopen dachten we maar dit schijnt best wel een probleem te zijn een nieuwe tank voor een HONDA SHADOW 1100C uit 1994 . Niet te vinden binnen nederland in iedergeval.
Nu hoop ik dat iemand hier misschien een adressje heeft of een webshop die nieuwe / gebruikte tanks verkoopt of misschien heeft u er zelf een te koop? of heeft u misschien een andere oplossing een model tank die erop past dat we b.v. alleen de ophangings punten over hoeven te lassen?

als iemand misschien informatie heeft of zelf een tank te koop weet of een goeie vervanger heeft en ons hier misschien iets meer over kan vertellen? al uw informatie is welkom.

anders moet ik hem toch ergens over de grenzen gaan zoeken maar ik hoop dat er ook ergens in nederland een mooi tankje ligt te wachten op een nieuwe eigenaar. :] :9

:} alvast hartelijk dank :}
 
Laatst bewerkt:
Alvast dank voor de reacties ik heb allebij de webwinkels een mailtje gestuurt ben erg benieuwd.
 
hartelijk dank ben ondertussen benadert door een bedrijf die 2e hands tanken had liggen heb er een gevonden die past.

nu alleen nog een passende benzine kraan zoeken of een verloop stukje maken :D

in iedergeval allemaal bedankt voor de respons. :9
 
hartelijk dank ben ondertussen benadert door een bedrijf die 2e hands tanken had liggen heb er een gevonden die past.

nu alleen nog een passende benzine kraan zoeken of een verloop stukje maken :D

in iedergeval allemaal bedankt voor de respons. :9
Van een magna ?

Gr Albert Doornewaard
 
Zit met t zelfde probleem en heb nu een tank van een magna 1100 op de kop getikt. Kun je me uitleggen hoe je dat met die benzinekraan hebt gedaan ? En moet er nog een interne tank op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan