honda shadow vt500

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.329
0
apeldoorn
De motor van mijn schoonvader gaat eruit...Mijn schoonvader wordt ouder en is bang om onderuit te gaan met zijn shadow _O- ..Vorig jaar grote beurt gehad (vloeistoffen,filters, nieuwe uitlaten, balhoofdlager,nieuwe banden) Dit alles kostte hem bijna 700 euro...

Sinds de grote beurt is er hooguit 300 kilometer mee gereden.... B| Dit jaar is hij alleen gestart en klein stukje gereden om de accu te sparen(hangt nu aan de druppellader)

Hij heeft 50.000 km achter de kiezen is gebouwd in 1984 en is zweart van kleur..

Vraagprijs 1250,00 euro.

Foto's volgen nog.
 
Laatst bewerkt:
full


de foto's
 


Mijn vrouw heeft d'r ooit een gehad. Ze willen wel trekken als je in de toeren gaat :Y alleen dat is ook weer niet echt chopperig gedrag hè. Als ik jou was, zou ik hem inpikken en ombouwen tot een mooie caféracer. Wilde ik indertijd ook doen met die bij ons in de garage maar het mocht niet }) Succes met de verkoop!
 
Ja altijd leuk om er een cafe-racer bij te hebben...maar dan ga ik voor een cb..

Deze sjoppert ziet er nog te netjes uit om hem om te bouwen :Y ...Denk wel dat ik volgend jaar een cb koop en deze in alle rust opbouw naar een mooie racert..
 
*kick*

heb dr ook eentje (ietsje anders ziet ie er wel uit) en rijdt heerlijk hoor! heb dr de hele winter mee doorgereden ook en dat trekt ie prima :)

succes met de verkoop, lijkt er goed uit te zien en prijs is volgens mij prima!
 
Dank je!!

Ja hij ziet er voor zijn leeftijd prima uit !! En rijdt ook nog eens goed, starten-->lopen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan