Honda Shadow VT600 VLX - 25 kW op kenteken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheAceOfSpades

MF veteraan
23 aug 2002
1.603
0
Te koop aangeboden:

Honda Shadow VT 600 VLX uit 1992 met 36000 Miles op de teller (Amerikaanse Import). Deze motor is 25kW op kenteken en is dus ideaal voor mensen met een licht rijbewijs die evengoed een mooie chopper wilen rijden.

De motor is technisch in (zeer) goede staat en heeft altijd netjes zn onderhoudsbeurten gehad.
De banden zijn zo goed als nieuw. Accu, balhoofd- en voorwiellagers zijn een jaar geleden vervangen. De motor heeft wat roestplekjes en kleine 'gebruikssporen'.

Ik heb 3 jaar met veel plezier op deze motor gereden, maar hij gaat weg omdat m'n eigenbouw chopper bijna klaar is en ik geen ruimte heb voor 2 motorfietsen. Dit is in mijn ogen de perfecte beginners motor, en ook zeer geschikt voor langere ritten en snelwegrijden.


Extra's:
Iets breder en rechter stuur met risers (origineel stuur bijgeleverd)
RVS Sidemount kentekenophanging (terug te bouwen naar originele ophanging)
Valbeugel met highwaysteps
Sissybar
Lederen zijtassen (helaas niet zo mooi meer)
Werkplaatshandboek

Vraagprijs: 2200 Euro
Bellen: nulzes29517329
Mailen: Balvers'apedinges'gmail.com

full
 
Laatst bewerkt:
Als je em hoort lopen wil je niks anders meer!

(en lopen doet ie altijd, maarja daar is het een Honda voor!)
 
Ik heb em zo gekocht :)

Hij is in mei 2002 naar nederland gekomen, bij vermogen staat '25 kW' en bij bijzonderheden staat 'Het betreft een lichte motorfiets, Basis TGK: EEGK-09999'

Ik vermoed dat ie in Amerika 25kW is gemaakt en daar is gekeurd, en toen in nederland met die papieren is ingevoerd. Ik heb em bij een HD-dealer gekocht, hun hebben hem als inruilmotor 'gekregen'. Ze vertelden mij daar dat de vorige eigenaar em zelf had ingevoerd maar wisten ook niet precies hoe..
 
Niemand interesse hier in een zeldzame 25kW versie van deze prachtmotor??!!

Heb ik al gezegd dat ie in Heerhugowaard te bewonderen is trouwens? :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan