Honda Shadow VT700C projectfiets

Merkster

MF'er
20 apr 2003
85
0
Delft
full


1983. Compleet met toerenteller, toolrol en lederenzadeltassen. Motor draait en is onverwoestbaar, maar achterband is lek, net als de rubberen rem en koppelingsleiding. Motor staat droog, maar wel al een jaar stil. Ik heb zelf geen tijd om hem op te knappen ivm mijn stage in China en hij moet weg uit de garage.

Wie hem voor 1 september komt ophalen, kan hem voor een zacht prijsje meenemen.

Afhankelijk van de interesse, beginnen we het bieden op € 600,-
 
Laatst bewerkt:
he ik rijd sinds kort een vt500c, erg leuk, maar ik kan me haast niet bedwingen om 'm uit elkaar te schroeven :9 . zeker omdat ik nog niet zoveel sleutel ervaring heb is het een beetje rijden of sleutelen... toch maar rijden dan he

maar jou motor zou een erg leuk winterproject zijn! kan ik misschien met een beetje meer vermogen het nieuwe jaar in :]
buiten dat lijken de reparaties die nodig zijn niet het meest gecompliceerd(correct me if i'm wrong).

ik vroeg me af wat de km (mile) stand is, en welke stad woon je?

Groetjes,
Wijb
 
Motor staat in Delft. Uit mijn hoofd staan er 28000 miles op. Accu is natuurlijk leeg, maar met behulp van zo'n starthulp accu pak, kan je hem horen lopen. Open uitlaten, klinkt fantastisch.

Verder is het een eenvoudige machine, ook met weinig ervaring zal sleutelen geen probleem zijn. Alles is daarbij nog eens goed toegankelijk ook.
 
Ok nu ja het blijft een beetje een gok, maar als 'ie er nog ongeveer uitziet als op die foto, wil ik 'm voor 200 euro wel voor 1 september ophalen.

(als je ev. wilt mailen kan dat naar wijbsommer at hotmail. com)
 
Terug
Bovenaan Onderaan