Honda Shadow vt750

BlueFire

MF'er
21 apr 2007
238
0
Rotterdam
Hallo allemaal

Heb vorige week vrijdag een honda shadow ace 2 vt 750 gekocht.
Wat ik me nou afvroeg is watvoor maat band er achter allemaal passen.
Er zit nu een 170 op als ik me niet vergis, maar is het mogelijk om daar een dikkere op tezetten of moet je dan meteen denken aan verbouwen?
Is het verbouwen veel werk of is dat allemaal zo gebeurt?

Later
 
op mijn 700 lag een 180, maar heb nu een 170 en dat gaat iets prettiger de bocht door.
shadow wil sowieso vooral graag rechtdoor.

grt,
rene
 
thx he

Wat is jullie mening over een goede open uitlaat en welke zou dan volgens jullie het beste zijn?
 
hallo,

ik heb ook een vt750 c2.
alleen mijn probleem is de navigatie.
ik vind een modern schermpje niks voor de classic style maar zo'n kaart rol weet ik niet of dat er enigzins uitziet.

iemand een goed id?

groeten dave
 
hahahaah bedankt voor de hint
maar het gaat mij meer om motor routes te downloaden en te kunnen rijden

ik hoor het graag
 
hallo,

ik heb ook een vt750 c2.
alleen mijn probleem is de navigatie.
ik vind een modern schermpje niks voor de classic style maar zo'n kaart rol weet ik niet of dat er enigzins uitziet.

iemand een goed id?

groeten dave
hahahaah bedankt voor de hint
maar het gaat mij meer om motor routes te downloaden en te kunnen rijden

ik hoor het graag
]
Tja, downloaden op een rol is inderdaad vrijlastig :Y
 
Laatst bewerkt:
Gewoon rijden waar de weg je brengt !
Ha! Dat heb ik een keer gedaan, en dan kom je uit op een locatie als hier: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.42702,8.887939&ie=UTF8&cd=1&ll=52.481585,4.924112&spn=0.001673,0.00434&t=h&z=18
(Beschrijving: smal polderweggetje dat steeds smaller werd tot je door een steeg van 80cm breed weer de weg op kon.)
De provincie hier zit er vol mee!
 
Laatst bewerkt:
Ja, 5 jaar met 180, waren 2 banden die ik erop heb gehad.
Met 35000 km op een jaar is het toch redelijk, eerste hield 30dkm vol


voor 1997 modellen was 180 standaard, later is men naar 170 gegaan, volgens mij na 2004 nog smaller op 160

Wim
 
He is er hier niet toevallig iemand die een openuitlaat over heeft voor een shadow 750 uit 2000

Later
 
Hi allemaal,

Heb als nieuwkomer een vraagje m.b.t. een Honda Shadow VT 750 C2 ACE.

Heb momenteel nog geen nieuwe machine, maar overweeg er zo een (Bj ± '98, '99) te kopen.

Het is inmiddels alweer een jaartje of 17 geleden dat ik voor het laatst op een motor gezeten heb....maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Heb wel aan wat modificaties zitten te denken......

Daarvoor zou ik eigenlijk graag wat willen weten....ik zie dat één van de onderwerpen hierboven Banden en Bandbreedtes is.....hoe zit het met andere velgen ???
Wat is het breedste punt in de velg van de originele velgen ??
Passen er velgen in met een naafbreedte van 17 cm en een asgat van 19mm ???

Daarnaast is er op youtube een filmpje te zien onder de naam "Shadow Sound". In het 2de deel van het filmpje is een gemodificeerde Shadow te zien. (andere uitlaten) Weet toevallig iemand welk merk en type uitlaat dit is ???

Zo....genoeg vragen van een nieuwkomer......
Alvast bedankt voor elke reactie die komt! :)

Gr. Mario
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan