Honda Shadow

Na de ombouw komt dan 25Kw op kenteken te staan en zo ja hoe gaat dat in z'n werk

Geld dat ombouwen ook voor de amerikaanse uitvoeringen


Alvast bedankt

Frenske
 
alleen van origine nederlandse fietsen kunnen op kenteken gezet worden dit word gedaan door de dealer, zijn genoeg topic's over hoe dat in z'n werk gaat.
 
Even kort omschreven:

een Honda Shadow kan alleen op 25kW als deze van nà 1993 is (dus 1994 en jonger) èn als het een Nederlandse Shadow is, de rest kan helaas niet.

(als iemand tegenbericht heeft hoor ik dat graag, gezien ik een 1988'er VLX (Amerikaan) heb die ik graag op 25kW heb O-) )
 
Iemand die ik ken heeft een Shadow vt 750 meegenomen uit duitsland, omdat hij daar eerst woonde. Deze is van 1998-2000 of iets.
Staat op 25 Kw op kenteken. Heb ik zelf gelezen.
Geweldige fiets trouwens! :)
 
weet er iemand toevallig de afmetingen van de ringen die geplaatst worden om hem tot 25kW te knijpen? Ik ga gewoon zelf ringen maken, 25kW uitdraai laten maken en daarmee rijden, lijkt me wel zo gemakkelijk *D Anders zit ik nog 1,5 jaar met een Shadow VT600 in de garage waar ik niet op mag rijden *ergernis*
 
weet er iemand toevallig de afmetingen van de ringen die geplaatst worden om hem tot 25kW te knijpen? Ik ga gewoon zelf ringen maken, 25kW uitdraai laten maken en daarmee rijden, lijkt me wel zo gemakkelijk *D Anders zit ik nog 1,5 jaar met een Shadow VT600 in de garage waar ik niet op mag rijden *ergernis*

DeBerrie zegt al: zie de bekende info over 25 Kw, Rijden met een uidraai? Doen joh |(
 
DeBerrie zegt al: zie de bekende info over 25 Kw, Rijden met een uidraai Doen joh |(

gewoon 25kW uitdraai+als 25kW verzekeren, ik heb alle info doorgelezen en daar staat dat dit een haalbare oplossing is, op het feit dat je 200e prenten kunt krijgen na, maar dat je wel gewoon kunt verzekeren etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan