honda slr 650 supermotard

dreier

Rookie
10 jul 2006
16
0
aalst
motor in zeer propere staat, 13200km, origineel onderhoudsboekje, 3.5/4.25*17 akront velgen, cross-stuur, handbeschermers, recente achterband, middenbok, valbaren,echt carbon voorspatbord van cb600,
27kw
doe een serieus bod

vincent_vwmania@hotmail.com
0474559226
 
Laatst bewerkt:
gelieve GEEN gezeik in dit topic, is natuurlijk geen pure sm. Maar dat weet je al bij het lezen van "slr 650.." OK?
 
gelieve GEEN gezeik in dit topic,

Je vindt het toch niet erg dat ik de foto een kopje kleiner gemaakt heb, hè ;)
Ik vond het een beetje lastig kijken, zonder 21" beeldscherm :+

full
 
motor in zeer propere staat, 13200km, origineel onderhoudsboekje, 3.5/4.25*17 akront velgen, cross-stuur, handbeschermers, recente achterband, middenbok, valbaren,echt carbon voorspatbord van cb600,
27kw
doe een serieus bod

vincent_vwmania@hotmail.com
0474559226

Misschien is het HEEL makkelijk om erbij te zetten dat je in Belgie woont, want het dorp Aalst in Nederland heeft het netnummer 0418, en ik denk dat de meeste forummers geen zin hebben om een fiets te importeren vanuit Belgie, tenzij het echt een koopje of een unieke motor is. Dus dan heb je meteen de juiste doelgroep te pakken, zonder teleurgesteld te worden als iemand geen zin heeft om iets van ver te halen (al hoewel we hier altijd zeggen 'Wat van ver komt, is lekker' :)

Overigens wel een erg mooi ding ! Zal niet verkeerd rijden, al mag hij wel iets gekieteld worden, maar dat staat even helemaal los van dit verkooptopic!
 
gelieve GEEN gezeik in dit topic, is natuurlijk geen pure sm. Maar dat weet je al bij het lezen van "slr 650.." OK?

dat is toch geen gezeik ? Ik zie ook gewoon een naked fiets op de foto en nergens een supermotard. Dat doet niks af aan jouw motor, maar een sm is het gewoon helemaal niet. Als ik op een R1 handkappen monteer is het toch ook niet opeens een sm :?

suc6 met de verkoop van deze leuke naked ;)
 
thanks voor de foto! is idd wel wat aangenamer 8-)
de motor valt te bezichtigen In Aalst(België,9300)

...als je wat verder kijkt dan het stuur zie je bv ook dat er sm-akront velgen zijn gemonteerd,stalen remleidingen enz..
dus mensen geen honda slr650 SUPERMOTARD maar een honda slr650 "SM-LOOK" te koop.. :}

**indien nog suggesties omtrent de eventuele omschrijving voor bovenstaande motor,zet ze hier gerust neer zodat we samen van uw positieve bijdrage voor de kwaliteit van dit forum kunnen genieten**

dank bij voorbaat *O*
 
Leuk zo'n SLR, standaard kun je er binnendoor en in de stad al lol mee hebben maar met deze denk ik helemaal :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan