honda sp-1 kietelen

andrea

Banned User
20 aug 2006
179
0
hoi ,
ik heb een sp-1 uit 2000 en wil hem eigenlijk kietelen met snelle nokkenassen een powercommander en dikke uitlaten.
heeft iemand daar ervaring mee? of moet ik dat gewoon niet doen?
 
als je er de ervaring, technisch inzicht en portemonnee voor hebt, why not?

uitlaten en PC kan je zowiezo wel doen zonder gevaar
ik zou trouwens voor de open uitlaten gaan, dikke uitlaten zitten er vaak standaard al onder ;) ;) ;) :+
 
Verkoop de SP-1 en koop een scooter..

Kom op zeg, snelle nokkenassen. Het zijn aangepaste nokkenassen die ervoor zorgen dat het ding sneller kan.

Maargoed, die laatste twee dingen zijn zowieso niet moeilijk.
 
Ik kan het voor je maken, maakt bijna niet uit wat je allemaal wilt.
Hou er wél rekening mee, dat ik pas vanaf eind november/begin december tijd heb voor zo'n projectje, én dat 't meestal níet goedkoop is.
 
hoi ,
ik heb een sp-1 uit 2000 en wil hem eigenlijk kietelen met snelle nokkenassen een powercommander en dikke uitlaten.
heeft iemand daar ervaring mee? of moet ik dat gewoon niet doen?


Heeft ie nog niet genoeg vermogen :?
 
hoi ,
ik heb een sp-1 uit 2000 en wil hem eigenlijk kietelen met snelle nokkenassen een powercommander en dikke uitlaten.
heeft iemand daar ervaring mee? of moet ik dat gewoon niet doen?

Mwa, een powercommander icm een paar willekeurige sportuitlaten (laser, akra's two brothers, bos etc.) is meer dan genoeg. Indien goed afgesteld heb je denk ik een andere nokkenas helemaal niet nodig. :N
 
Ik zou beginnen met een K&N luchtfilter, powercommander en andere pijpjes. De zaak goed af laten stellen, dan ben je al een boel (alles is relatief natuurlijk ;) ) geld kwijt en je zult al een wezenlijk verschil moeten merken. Als het dan nog niet genoeg is... dan kun je altijd nog verder kijken naar de duurdere oplossingen :9
 
he andrea,

haal je nu dan al het vermogen uit een SP1 dan ??

ik heb 2 jaar SP1 gereden ook veel op het circuit geweest en ik denk echt niet dat een standaard SP1 veel meer vermogen nodig heeft hoor,

of je achternaam moet rossi zijn :9

een power commander is handig voor benzine verbruik,

maar 130 of 140 PK is allenbij veel hoor voor een 2 pitter en meer dan genoeg.
 
het gaat er hier niet om wat beter is maar meer er om waarom wil je nog meer vermogen ??

maar lijkt me hier toch ONZIN topic, aan gezien de vele reacties van andrea zelf :W
 
Niemand die hier normaal antwoord kan geven zonder de boel af te zeiken?

En een snelle nokkenas, of een aangepaste nokkenas?

Je snapt m wel toch. En ik neem aan dat er nokkenassen tekoop zijn? en niet dat ze de oude aanpassen? Lijkt me wat moeilijk... of ze moeten n verstelbaar nokkenas tanwiel/poullie hebben?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan