Honda Sp 1 onderdelen binnenkort te koop !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle onderdelen worden in de 1e week van augustus te koop gezet, dat is de datum dat ik ongeveer ga`proefrijden.

Tot die tijd weet ik nog niets, staat ook in de openingstopic.

De uitlaten zijn nog te koop

Dus nog ff geduld allemaal.
Is er al wat meer bekend over de verkoop van die accessoires :?
 
Laatst bewerkt:
Door drukte op het werk zit ik bijna nooit op het forum, dus kan het zijn dat ik laat reageer op jullie vragen, sorry
 
Alle onderdelen worden in de 1e week van augustus te koop gezet, dat is de datum dat ik ongeveer ga`proefrijden.

Tot die tijd weet ik nog niets, staat ook in de openingstopic.

De uitlaten zijn nog te koop

Dus nog ff geduld allemaal.


Oké thanks, we'll wait :+
 
Lekker gevoels temperatuurtje om met ong 45 a 50 graden in een leren pak ff lekker een stukkie te gaan gummen :N












Duurt wel erg lang zo wachten op die leuke SP accecoires :X

_O-
 
Okee', hier ff een update :Y

Deze week komt (volgens de importeur) de motor binnen, dan gaat de dealer m rijklaar maken, wat inhoud dat ik komende dinsdag de 8e kan gaan proefrijden :] })
 
Okee', hier ff een update :Y

Deze week komt (volgens de importeur) de motor binnen, dan gaat de dealer m rijklaar maken, wat inhoud dat ik komende dinsdag de 8e kan gaan proefrijden :] })

Je mag me ook een mail sturen, zodra er nieuws over de door mij gereserveerde stuurdemper is. manfredsiebum@hotmail.com
 
KOKKIE KOKKIE KOKKIE!!!!


Ik heb ook wel intresse in je 2 Bros!!! Voor 400 euro wil ik ze wel hebben kom ik ze ook nog halen dit weekend... Mail me anders ff gotcrap4you@hotmail.com :]
Mijn dank is alvast verbluffend. :X
 
Laatst bewerkt:
full




















:+ _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan