Hallo allemaal
Sinds kort heb ik een honda sp1 een gekocht hier veel aan laten doen grote beurt ,nw banden,alle vloeistoffen ,brandstofdrukregelaar ,een powercommander en dyno afstelling nw iderium bougies ,litiumaccu erin
net weekendje Duitsland gehad maar onderweg had ik dat die opeens op een cilinder liep en een partij rook achter er uit gooit ,dan zet ik heb op de eerst mogelijkheid stil aan de kant en uit de uitlaten walmen erover. dit euvel nu voor 3e keer
dan na een tijdje geduld aantal keren te starten en op gegeven moment is er of er niks is gebeurt en werk alles zoals het hoort ,
teven heb ik dat achter de einddemper de aansluiting op de uitlaat pijp dat daar toch wel wat olie door heen komt is dat normaal?
m de hoeveel km ongeveer moet je olie bij vullen heb nu kleine 1200km gereden ?
Sinds kort heb ik een honda sp1 een gekocht hier veel aan laten doen grote beurt ,nw banden,alle vloeistoffen ,brandstofdrukregelaar ,een powercommander en dyno afstelling nw iderium bougies ,litiumaccu erin
net weekendje Duitsland gehad maar onderweg had ik dat die opeens op een cilinder liep en een partij rook achter er uit gooit ,dan zet ik heb op de eerst mogelijkheid stil aan de kant en uit de uitlaten walmen erover. dit euvel nu voor 3e keer
dan na een tijdje geduld aantal keren te starten en op gegeven moment is er of er niks is gebeurt en werk alles zoals het hoort ,
teven heb ik dat achter de einddemper de aansluiting op de uitlaat pijp dat daar toch wel wat olie door heen komt is dat normaal?
m de hoeveel km ongeveer moet je olie bij vullen heb nu kleine 1200km gereden ?