Honda SW-T 400 2009

Balen, Jos.

Nu moet ik wel zeggen dat als ze hem aanstaande Zaterdag helemaal in orde maken, dat toch best wel snel is. Gezien de onderdelen die besteld moeten worden.
 
Hij rijdt op zich prima, alleen met remmen moet ik het remhandel rechts iets anders beetpakken, dan gaat het goed. Ik wacht maar even af of ze het inderdaad zaterdag redden en anders wordt het maar iets later. Ik kan er nu toch niets meer aan veranderen.
 
Zo, de knoop doorgehakt en mijn suzuki V-Strom ingeruild voor een Honda Silverwing .
Een demo met 200 km op de teller.
Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen.
Op diverse modellen proef gereden ( Yam Majesty, Burgman 650 en 400) maar toch gekozen voor de Honda , de wat betere afwerking en de mooie loop van de motor.
:] :]
Groeten Spijker
 
Bedankt Vox en Hybride.
Ja , er rijden er meer rond .
Het is een t-400. Het proefrijden beviel goed dus ik verwacht nog mer van de dagelijkse praktijk.
Als we dit weer nog even volhouden is hij snel ingereden.
 
Afgelopen vrijdag de Honda opgehaald bij Motoport Rockanje.
Tussen de buien door lekker via alle binnenweggetjes op VoornePutten teruggereden naar Spijkenisse.

Wat rijdt dat lekker ontspannen.
remmen goed uitgeprobeerd.Stuurt heel licht.
Eerste verbruik 1:22,5.
dat belooft veel goeds.

Er valt nu teveel nattigheid om lekker te gaan rijden maar ik wil zo snel mogelijk die eerste duizend km er op hebben.

Greets Spijker.
 
Ik had je nog niet gefeliciteerd met je aankoop, maar bij deze. De scooter gaat je vast goed bevallen. Mij verveelt ie in ieder geval nog niet na 2,5 jaar. Welke kleur heb je?
 
Weet iemand waar in België ik winterbanden kan laten plaatsen voor mijn SW400-T.
Volgens vele verkopers is dit niet mogelijk voor mijn SW.

Groetjes,
Johan
 
Gisteren heb ik mijn SW om laten vallen op een T-splitsing. Ik remde om voorang te verlenen en toen ik mijn been aan de grond zette, viel hij naar links. Ik weet nog steeds niet wat er nou precies fout ging, maar ineens stond ik ernaast. Meteen heb ik hem rechtop gezet en op de stoep de schade opgenomen. Dat viel gelukkig mee: alleen wat lakschade op de kuip. Maar toen ik de plek waar het gebeurde bekeek, viel mij een plasje vloeistof c.q. olie op. Ik denk dat het uit mijn SW is gelopen. Motorolie en koelvloeistof zijn op niveau en hij loopt normaal. Wat kan dit zijn geweest?
 
Gisteren heb ik mijn SW om laten vallen op een T-splitsing. Ik remde om voorang te verlenen en toen ik mijn been aan de grond zette, viel hij naar links. Ik weet nog steeds niet wat er nou precies fout ging, maar ineens stond ik ernaast. Meteen heb ik hem rechtop gezet en op de stoep de schade opgenomen. Dat viel gelukkig mee: alleen wat lakschade op de kuip. Maar toen ik de plek waar het gebeurde bekeek, viel mij een plasje vloeistof c.q. olie op. Ik denk dat het uit mijn SW is gelopen. Motorolie en koelvloeistof zijn op niveau en hij loopt normaal. Wat kan dit zijn geweest?
remvloeistof?
 
Gisteren heb ik mijn SW om laten vallen op een T-splitsing. Ik remde om voorang te verlenen en toen ik mijn been aan de grond zette, viel hij naar links. Ik weet nog steeds niet wat er nou precies fout ging, maar ineens stond ik ernaast. Meteen heb ik hem rechtop gezet en op de stoep de schade opgenomen. Dat viel gelukkig mee: alleen wat lakschade op de kuip. Maar toen ik de plek waar het gebeurde bekeek, viel mij een plasje vloeistof c.q. olie op. Ik denk dat het uit mijn SW is gelopen. Motorolie en koelvloeistof zijn op niveau en hij loopt normaal. Wat kan dit zijn geweest?

Het kan natuurlijk ook olie van iemand anders zijn geweest. Wel zonde van die valpartij. Ik weet inmiddels uit ervaring, dat een beetje kuipschade aardig in de papieren kan lopen. Mijn valschade door een monteur laatst bedroeg zo'n EUR 1.500,- en als je niet al te nauwkeurig keek zag je het amper, maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Mijn schade bedraagt € 8,20, de prijs van een lakstiftje in de kleur 95110. De verzekering mag blij met me zijn.
 
Ik heb mijn heidenau's nu een week op de scoot zitten en vorig weekend efkes nr de ardennen geweest. Amai wat een verschil in baanvastheid.
Ik heb ze laten steken in Gent bij De Wulfsport - Ledeberg.
 
Ik heb mijn heidenau's nu een week op de scoot zitten en vorig weekend efkes nr de ardennen geweest. Amai wat een verschil in baanvastheid.
Ik heb ze laten steken in Gent bij De Wulfsport - Ledeberg.

Kan je wat bijkomende info posten mbt kostprijs, verbruiksverschil (als dat er is) en eventueel een foto-tje?

Grtz
tom
 
Ben zeer benieuwd waar we in omgeving Tilburg (of wijde omgeving) een dealer hebben die bereid is Heidenaus K66 te monteren als bij mijn SW zowel voor- als achterband aan vervanging toe zijn.

Ik heb totnutoe steeds ontwijkende antwoorden gehad. Het lijkt wel of men contractueel vast zit aan Bridgestone HOOP. Maar over de koude natte prestaties ben ik niet zo tevreden.

Iemand?
 
Hoi GT Scooter,
Mijn SW-T400 staat nu bij Overkamp in Delft voor een 24.000 beurt. Plus Heidenau K66 banden (voor en achter, eerste vervanging!) en een Travel Lock...
De Heidenau's waren geen enkel probleem, maar Delft is wel een uurtje rijden van Tilburg...
groet en succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan