Honda Ten Kate pet

SanRox

Die hard MF'er
14 jun 2007
395
0
Swalmen
Weet iemand of er Honda Ten Kate petten te krijgen zijn. Heb ten kate al gemaild maar hoor niets terug. Iemand misschien een plaatje en prijs
 
Laatst bewerkt:
die zijn er zeer zeker wel...gewoon even langsrijden en boven bij de kledingshop kijken.

heb je gelijk een mooi ritje voor de boeg :)
 
De pet van 2007 is al een tijdtje uitverkocht maar dit jaar komen er nieuwe caps uit.
tenminsten dat lijkt me wel want de caps van dit jaar hebben nu IDS op de zijkant staan.

de zwarte Ten Kate pet is al lang niet meer te koop en de WinWin cap is ook al een tijdtje weg.

evt bij de Pitstopdagen dit jaar ?
 
De pet van 2007 is al een tijdtje uitverkocht maar dit jaar komen er nieuwe caps uit.
tenminsten dat lijkt me wel want de caps van dit jaar hebben nu IDS op de zijkant staan.

de zwarte Ten Kate pet is al lang niet meer te koop en de WinWin cap is ook al een tijdtje weg.

evt bij de Pitstopdagen dit jaar ?

De petten zijn ID uitverkocht.
maar goed nieuws er is al een container met merchandise vanuit een of ander ver land onderweg.
Ze konden me niet precies vertellen wanneer die aankomt.
Maar ik hou het in de gaten!
 
De petten zijn ID uitverkocht.
maar goed nieuws er is al een container met merchandise vanuit een of ander ver land onderweg.
Ze konden me niet precies vertellen wanneer die aankomt.
Maar ik hou het in de gaten!

Ik geloof dat die nu voor de Franse kust vast is komen te liggen, dat kan dus nog wel ff duren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan