Honda Transalp 650 - 700

Ik heb echt heel veel(werk gerelateerd) gereden op de 600 en de 650, de 600 draait makkelijker en soepeler, de 650 is voelbaar krachtiger maar ook iets rauwer. Ze zijn beide heel soepel en wendbaar. Op de snelweg gaat het maar ze zijn beter in stad en streek. Een zandpad gaat maar los zand en grind raad ik af omdat ze topzwaar zijn. En dat er iets van kaas is heb ik nog nooit van gehoord. Een Transalp moet je echt kapot maken. Een goede inspectie is natuurlijk wel verstandig. En zonder ooit een meter op de 700 gereden te hebben zou ik daarvoor kiezen als ze net zo duur zijn als de anderen. Honda is nogal van de verbeteringen,...

Zo te horen heb je een groot hart voor de beide Alps en zijn ze een soortement makker of vriend geworden door de jaren heen en hebben ze zich als betrouwbare partners bewezen, en dat is goed want daar ben ik naar op zoek.

Prijsverschillen zijn inderdaad nauwelijks aanwezig tussen de 650 en 700, diep zand rijden is niet echt aan de orde deze keer, hoogstends een keer een bergpaadje inrijden en met een sukkelgang een selfie plek zoeken of zo (vrouw mee haha) tourcapaciteiten zijn nu belangerijkst, ook snelweg.
Dus misschien toch geen slecht idee om de 700 test te rijden,
bedankt, en eventueel de 600 ook wel want er zijn echt heel veel mooie exemplaren beschikbaar voor kleingeld eigenlijk
 
Zo te horen heb je een groot hart voor de beide Alps en zijn ze een soortement makker of vriend geworden door de jaren heen en hebben ze zich als betrouwbare partners bewezen, en dat is goed want daar ben ik naar op zoek.

Prijsverschillen zijn inderdaad nauwelijks aanwezig tussen de 650 en 700, diep zand rijden is niet echt aan de orde deze keer, hoogstends een keer een bergpaadje inrijden en met een sukkelgang een selfie plek zoeken of zo (vrouw mee haha) tourcapaciteiten zijn nu belangerijkst, ook snelweg.
Dus misschien toch geen slecht idee om de 700 test te rijden,
bedankt, en eventueel de 600 ook wel want er zijn echt heel veel mooie exemplaren beschikbaar voor kleingeld eigenlijk
Oer betrouwbare motor. Ik zou er zelf nooit een kopen maar als gereedschap erg bruikbaar.
 
Er staat een 700 te koop voor geïnteresseerden

Gisteren de nieuwe XL750 Transalp besteld.
Dus als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in mijn XL700VA


Motor is in nieuwstaat
Honda XL700VA
Bouwjaar 2008
Kilometerstand momenteel 16.000 km
Prijsindicatie € 4850,=.
Met ABS
Extra’s: middenstandaard, valbeugels, origineel topkoffer, hoger scherm.
K&N luchtfilter(nieuw nog niet gemonteerd).
 
Terug
Bovenaan Onderaan