Honda TransAlp XL600v 1996 32k km

Status
Niet open voor verdere reacties.

JBi

MF veteraan
Donateur
24 jan 2012
6.470
3.214
Drenthe
Zeer nette TransAlp aangeboden met nog geen 32.000 kilometer.
Zelf begin augustus aangeschaft met zo'n 27.000 kilometer maar ik wil toch weer wat anders.
Olie en luchtfilter zijn recent vervangen, kettingset is in goede staat, banden kunnen nog wel even mee.

Vraagprijs voor deze nette onverwoestbare motor? €2.350.
Locatie: Gemeente de Wolden (Drenthe), PM voor exacte locatie.

 
Laatst bewerkt:
Zo netjes zie je ze niet vaak. Nieuwe velgen zo te zien. Succes en kickie.
Dankje. :)

Hoe zie je overigens dat dit nieuwe velgen zijn? Dacht dat het nog ori was gezien de voorvork ook nog onaangetast is (elke Honda die ik nog heb gehad had wel enigszins een aangetaste voorvork). Motor heeft denk ik ook nooit echt regen gezien laat staan avontuur met zo'n 1250km per jaar. :9
 
Was een foutje, vanaf 1996 velgen inderdaad zilver. Ik dacht dat het 98 was.
Nog wel enkele schijf, de dubbele kwam pas later. Ik heb ze beide gehad. Lekkere brommers, inmiddels wat gedateerd, maar motorisch oersterk.
 
Was een foutje, vanaf 1996 velgen inderdaad zilver. Ik dacht dat het 98 was.
Nog wel enkele schijf, de dubbele kwam pas later. Ik heb ze beide gehad. Lekkere brommers, inmiddels wat gedateerd, maar motorisch oersterk.
Jup:Y

Dit is ook het laatste model dat nog in Japan werd gemaakt, vanaf '97 kregen ze dubbele stoppers en werden ze geassembleerd in Italië. Ideale brommer voor als je op elk wegdek wil rijden zonder problemen en met comfort. Heb nu een ook een WRR dus de 'noodzaak' dat m'n primaire motor ook z'n mannetje moet staat in het zand hoeft van mij niet echt meer, heb nu liever een fiets die iets beter presteert op het asfalt naast de WRR (daarom ook de relatief snelle doorverkoop voor de achterdochtige mensen :9)
 
:Y

Nu nog een Motor-Forum special (:P), halverwege deze maand gaat hij ook op Marktplaats etc. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan