Honda UK verlaagT de prijzen

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Nieuws op MCN:

Honda in shock price cuts

Honda has slashed the prices of its entire 2003 range. The move, which is not a temporary offer but a complete restructuring of their prices, will see the price of almost every new Honda drop significantly.

Prices of everything from an SP-2 to a 125cc Dylan scooter have dropped by as much as £1000.

Honda say this decision should stabilise their prices and allow customers to buy with more confidence.

For more information and the full story see Motorcycle News on sale January 22.

Zou Honda Nederland dit ook gaan doen????? Ik heb ze al gemaild. Als iedereen dat nou doet, dan voelen ze zich misschien gedwongen. Ze roepen toch allemaal dat we in één groot Europa leven? Op dit moment kost de CBR600RR - omgerekend - inclusief BPM 11.700 euro. Daar mag dus wel 1000 euro vanaf.
 
[/bijdehand modus] het is verlaagT... modje, kun je er wat an doen, of was dit een slimme truuk om mensen naar het topic te lokken? [bijdehand modus]
 
[spellcheck modus]Ik weedt hedt, can er niet meer bei .......... :( [/spellcheck modus]
 
Hoeveel kost een Goldwing dan in België?
In belgie kost ie 26.500,00 en in de UK(daar gaat deze post tenslotte over :) ) £16,599.00. Ik weet niet of dat de nieuwe prijs is, maar dat geven ze tenminste aan op hun site.

Oja, heeft iemand enig idee waarom honda.nl in het DUITS is? |(
 
Oja, heeft iemand enig idee waarom honda.nl in het DUITS is? |(

Kan iemand die Japanners vertellen dat de 2e wereldoorlog al is afgelopen??? En dat de Duiters hebben verloren??? })
 
De UK was toch een van de duurste markten voor auto\'s en motoren?
Ik denk dat ze nu gewoon meer opschuiven richting landen met normale prijzen (België en Frankrijk enzo)
 
omgerekend kost de CBR600RR in de UK (inclusief onze BPM) 11.700 euro. Goedkoper dus dan bij ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan