Honda Valkyrie Rune

With all due respect voor jullie mening, maar het is beter en comfortabeler dan een tot hardtail omgebouwde fiets, waarbij je alle moderne gemakken gaat vervangen door ouderwets ongemak en weer rond gaat rijden op dezelfde fietsen als waar jullie op reden toen jullie 20 waren, zegmaar... rond 1960 ofzo ;)
inderdaad onze Mening,
en ik denk dat vrijwel iedereen het wel met je eens is dat zo'n gedrocht comfortabeler zal zijn dan een hardtail,
 
Zooi is en blijft zooi. :r :r
Maar natuurlijk ieder het zijne.Persoonlijk zou ik op zo'n strontbak niet gezien willen worden.
 
ik heb 1 mooi woord gevonden voor jouw en jullie meningen; intolerant. Ik vind het een knap staaltje techniek, best geinig om te zien. With all due respect voor jullie mening, maar het is beter en comfortabeler dan een tot hardtail omgebouwde fiets, waarbij je alle moderne gemakken gaat vervangen door ouderwets ongemak en weer rond gaat rijden op dezelfde fietsen als waar jullie op reden toen jullie 20 waren, zegmaar... rond 1960 ofzo ;) een stijl waar ik waardering voor heb, maar nooit zelf op gezien zou willen worden :r ik kies liever voor vooruitgang

Ik heb geen probleem met je mening, maar snap niet dat je op een Savage rondrijd als je er zo over denkt.
 
Heb met niemand zijn mening een probleem, ahum....
Maar ik vind het een afschuwelijk iets, dat is toch echt niet waar het water bij in mijn mond loopt.

Er passeren hier bijna dagelijks pics van bikes waar ik bij zit te kwijlen, oude topics welke heropend worden waar ik me alleen al aan de plaatjes kan zitten te vergapen. Happy days are here again.....
Ja, ja, ik weet ut, het is soms net als vroeger met "De Lach" de nietjes zitten op de verkeerde plaats.

Voel me al een hele tijd hier thuis, maar dit vind ik een uitglijder(tje).

Dus Dragske als je nog eens een topic start, denk even na......we noemen dit onderdeel CHOPPERS.....to chop....is reeds vaker aan de orde geweest :Z :Z
 
hangt geloof ik ook nog een knap prijskaartje aan dat ding.Duur is niet altijd mooi blijkt maar weer eens........
 
De eerste motor waarbij de verwijderingsbijdrage hoger is dan de BPM ....
 
ik heb 1 mooi woord gevonden voor jouw en jullie meningen; intolerant. Ik vind het een knap staaltje techniek, best geinig om te zien. With all due respect voor jullie mening, maar het is beter en comfortabeler dan een tot hardtail omgebouwde fiets, waarbij je alle moderne gemakken gaat vervangen door ouderwets ongemak en weer rond gaat rijden op dezelfde fietsen als waar jullie op reden toen jullie 20 waren, zegmaar... rond 1960 ofzo ;) een stijl waar ik waardering voor heb, maar nooit zelf op gezien zou willen worden :r ik kies liever voor vooruitgang

A) ja, dit ding zal comfortabeler zijn...
B) Ik ben 25, en een fan van old-school chops en dus hardtail...
C) Wat doe je op een Savage als je voor vooruitgang kiest :?

No offence...
 
Adem in, adem uit...
rustig Bral, denk aan je hart..

ding is idd nog te lelijk om in de sloot te pleuren...
he he he, niks in mijn sloot pleuren.
daar kunnen mijn kikkertjes niet tegen.
ik zou zeggen, parkeer hem naast de M1800 en dan ritueel verbranden. :W
ik heb ergens nog wel een doosje lucifers.
 
Laatst bewerkt:
vrijdag, zeg dat wel.
Net me uitlaat onder me civic kapotgetrokken. Kwikfit here I come.

en toch hè ...
kunnen we dit niet verplaatsen naar het fotochop deel en 's kijken of iemand uit te dagen is om er wèl iets moois van te maken? Ik blijf het blok ansich wel oké vinden.
Bruut genoeg. Alleen zo clean zo.
Dus verander (ff) de rest van de karakteristieken en wellicht wordt 't dan nog wat.
 
Hopelijk met wat minder regen, hier in Maastricht komt het met bakken naar
beneden.
Moet nog 3 dossiers afwerken vandaag, lukt wel!
G.F. doe je aan stage-bouw ? ;)
 
Hopelijk met wat minder regen, hier in Maastricht komt het met bakken naar
beneden.
Moet nog 3 dossiers afwerken vandaag, lukt wel!
G.F. doe je aan stage-bouw ? ;)

Nope..... zit normaal de hele dag met m'n reet achter een pc maar al een jaar of zeven vrijwillig Lowlands bouwen.. leverd een kaartje op en we doen dat met een groep vrienden..

Begon voor de insiders met een paar houten torens op de Higher ground... 28m hoog.. alles hout en touw en met de hand gebouwd.. beetje steigerbouwers aftroeven..

tegenwoordig wel allemaal hout en touw, voor één of andere kunstenaar.. nog steeds op de higher ground...

Is een lekkere uitlaatklep, stage-bouw lijkt me prima maar ik ben bang dat het salaris me zal tegenvallen...
 
Zit ook de hele dag op m'n reet, voor een pc.
Heb een tijdje in de crew van Rowwen Heze gezeten, keihard werken, altijd laat en slecht betaald, deed dat toen naast mijn baan, dodelijk vermoeiend.

Suc6 ;)
 
ding is idd nog te lelijk om in de sloot te pleuren...
kijk nou joh, ben ik in de gracht aan het vissen vind ik dit...wie gooit er nou zo iets moois in de sloot
|(

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan