Honda varadero FI lampje brandt

ctx80

MF'er
18 mrt 2015
53
15
Plotseling naar een keer stevig door treken brand FI lampje motor start en loopt goed maar alleen tijdens acceleratie en constante snelheid hapert betje
Honda Varadero xl 1000 bouwjaar 2005
 
Plotseling naar een keer stevig door treken brand FI lampje motor start en loopt goed maar alleen tijdens acceleratie en constante snelheid hapert betje
Honda Varadero xl 1000 bouwjaar 2005
Is dat niet te resetten of uit te lezen via een trucje?
Bij mijn SP1 kon ik, als ik me niet vergis, door een stekkertje onder het zadel te overbruggen of zo aan de hand van het aantal knippertjes
opzoeken welke storing dat zou zijn.
En anders uit laten lezen bij de dealer.
 
Is dat niet te resetten of uit te lezen via een trucje?
Bij mijn SP1 kon ik, als ik me niet vergis, door een stekkertje onder het zadel te overbruggen of zo aan de hand van het aantal knippertjes
opzoeken welke storing dat zou zijn.
En anders uit laten lezen bij de dealer.
Vandaag Varadero laten uitlezen i.v.m FI lampje
Bij uitlezen knippert FI lampje 2x lang en 3 keer kort !!! Tijdens uitlezen verschijnt nog storing motor smoorklep uitlaat potentiometer!!! En bij Varadero ziet geen motor smoorklep echt rare storing
Ken iemand deze rare storing of kun iemand misschien knipper interval FI lampje ontcijferen?
 

Bijlagen

  • IMG_3074.jpeg
    IMG_3074.jpeg
    78,2 KB · Weergaven: 2
Vandaag Varadero laten uitlezen i.v.m FI lampje
Bij uitlezen knippert FI lampje 2x lang en 3 keer kort !!! Tijdens uitlezen verschijnt nog storing motor smoorklep uitlaat potentiometer!!! En bij Varadero ziet geen motor smoorklep echt rare storing
Ken iemand deze rare storing of kun iemand misschien knipper interval FI lampje ontcijferen?
De knipper-code betekenis stond voor mijn SP-1 in het werkplaatshandboek.
Heeft die smoorklep er af fabriek ook niet op gezeten?
 
Vandaag Varadero laten uitlezen i.v.m FI lampje
Bij uitlezen knippert FI lampje 2x lang en 3 keer kort !!! Tijdens uitlezen verschijnt nog storing motor smoorklep uitlaat potentiometer!!! En bij Varadero ziet geen motor smoorklep echt rare storing
Ken iemand deze rare storing of kun iemand misschien knipper interval FI lampje ontcijferen?
ik zou overschakelen naar engels, dit lijkt mij een héél slechte vertaling.
 
Het wphb dat ik zo snel kan vinden is van een varadero met carbs.

TS, heb je de bank angel sensor al gecontroleerd, zoals beschreven in die link van mij?
Dat is er zeker in uit 1998.

Had even gegoogled en kwam met de FI codes op verschillende type honda’s onder amdere een uit 2006 tegen dat 2x lang en 3 keer kort code 23 is en dan heeft het te maken met de 02 sensor heating en consorten uit.

Edit google zegt 05 varadero heeft injectie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan