Honda Varadero Gestolen

Peer1989

MF'er
17 aug 2007
121
0
Forummers.

Er is in de nacht van maandag op dinsdag tussen 4.00 en de zonsopgang een
Honda varadero gestolen voor de deur. '(

De motorfiets stond onder een motorhoes en met 3 sloten 1 slot bevestigd aan een muuranker en stuurslot en een los slot.

Betreft een oranje varadero bouwjaar 1999 kenteken weet ik niet precies.

Tis een achtervolg motor voor een motorrijschool dus met communicatie rommel erop.


Groet

Andry :N
 
Met drie sloten enz. beveiligd...
Houden dit soort nachtmerries dan nooit op. :X



Sterkte met verwerken verlies, afhandeling enz.
 
Heb je hem al op www.motorgestolen.com gezet?

Zoek even het kenteken op en een foto en plaats die in de eerste post hier. Ik hoop voor je dat ie terug komt. :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Korenwolf

Bedankt voor de goede tip. Hij gaat erop.

Hoop dat hij terug komt.
 
Jou motor?

Iig, damn man. Sucks hard B|, hoe was hij verzekerd? Ik hoop voor je dat ze hem in goede staat terug vinden. Ik heb hier wel eens gelezen dat ze de motor binnen niet al te grote straal van waar hij gestolen is weer onder een zeiltje aan een ketting leggen totdat ze er niet al teveel meer naar uitkijken wordt en hem dan ophalen.

Correct me if I'm wrong, maar dan is een rondje rond waar hij gestolen is fietsen de moeite waard.

Maar sterkte, ze moeten gewoon van andersmansspullen afblijven B|
 
Laatst bewerkt:
Motor stond in Diemen, ( Gelegen naast Mokkum )

Motor is van Pa. We hebben aangifte gedaan bij politie. Helaas is de motor

gewoon wa verzekerd
 
De fiets van Pa van Peer........hmmm, bijna een liedje.
Alleen weer spijtig dat het geen vrolijk deuntje is. :/

3 sloten, muuranker.........tjaa, daar gaan we weer :(

Bijna beter om ze gewoon niet meer op slot te zetten, bespaarde je weer wat sloten :N

Stelletje varrekes.......... :(
 
Wat is dat opeens? Al die diefjes moeten f650-jes en ander enduro spul hebben. Hebben d'r een stel zich soms ingeschreven voor de Zwarte Cross ofzo? Dakar? :(

Balen..
 
Wat is dat opeens? Al die diefjes moeten f650-jes en ander enduro spul hebben. Hebben d'r een stel zich soms ingeschreven voor de Zwarte Cross ofzo? Dakar? :(

Balen..
jij heb nog nooit een varadero offroad gezien? is best zwoegen hoor met die brede kleine bandjes. Maargoed. Hoge poten en een offroadimago, dus met een beetje pech vind je hem inderdaad ergens in de bossen terug.
 
Bij ons op den Club rijden er zat ALLroad met Dero's :Y

Zet hem daar ook maar FF op het forum; en zoals gezegd: foto's, kenteken enzow ook erbij, dat vergemakkelijkt het zoeken..

En daar is dus ehhh.. HIER 8-)

Wie weet, misschien worden er wel onderdelen aangeboden via MP of IB, en clubleden zat die vaak op MP hangen.

Suc6...
 
Forummers.

Er is in de nacht van maandag op dinsdag tussen 4.00 en de zonsopgang een
Honda varadero gestolen voor de deur. '(

De motorfiets stond onder een motorhoes en met 3 sloten 1 slot bevestigd aan een muuranker en stuurslot en een los slot.

Betreft een oranje varadero bouwjaar 1999 kenteken weet ik niet precies.

Tis een achtervolg motor voor een motorrijschool dus met communicatie rommel erop.


Groet

Andry :N

Plaats delict ook wel handig om te vermelden. Foto zou handig kunnen zijn en een kenteken is ook wel handig.

Any way het is weer mooi KLOTEN die hufters moeten ze echt eens ophangen die dit soort praktijken voor de kost uitvoeren. B| :(
 
Even een berichtje.

Foto heb ik niet. Is een ordinaire Oranje Varadero Met ongeveer 75.000 km op de klok.

Met comunnicatie spul voor een rijschool.

kenteken MT LR 39

Bouwjaar 1999
 
Even een subtiel trapje.

Wij zijn vandaag gebeld door politie Emmen, Deze deelde mee het goede nieuws dat de motorfiets is terug gevonden. Schade viel mee zei de politie, alleen een knipperlicht beschadigd en een aantal kleine krasjes.

Gelukkig worden er af en toe nog motorfietsen terug gevonden van diefstal. Maar het is wel heel raar dat wanneer er 1 word terug gevonden dat hij toch zolang is weg gebleven en wat ze er allemaal mee hebben gedaan. Heel bizar.

Maar goed Wij blij :}
 
Mooi man, is er toch nog iets van gerechtigheid, en de politie zit dus niet altijd donuts te vreten :P

Weet je ook of ze de daders hebben?
 
Alleen een knipperlichtje?

Ik zou er voor tekenen! *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan