Honda VF 1000 F interceptor. V4 voor 999,- Winterfiets!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apocalypse

MF'er
26 mei 2006
214
0
Hilversum
Een Honda VF 1000 F van februari 1984.

Veel motorfiets voor echt weinig geld!
Het is een nette motorfiets met 34000 miles op de teller. Het v4 blok draait ontzettend soepel. Koppel vanaf 2000 toeren tot aan de begrenzer.
Alle slijtagedelen zijn in goeden staat, nieuwe remblokken voor en achter, plus remklauwrevisie. ketting en tandwielen ook in goede staat. Staat op nette banden. Ik wil hem weg doen omdat ik er in de winter toch maar niet op ga rijden. Een prima motorfiets om in de winter op door te rijden! Uiteraard heeft hij wat gebruikerssporten, wat je zult verwachten voor een motorfiets van 25 jaar oud. Het knipperlicht links achter zit los, heb ik vast getaped.

Komen kijken geen probleem. PRIJS AANGEPAST, NU E 850,-

Groet, Vincent. Het beste even bellen met 0648720431.
full
 
Laatst bewerkt:
Haha ja is het wat je zoekt? Ik wil best wat inruilen maar deze gaat me wel erg ver :P
En heb al een XT gehad...
Nog steeds intresse?
 
Cultfiets? Was dat nou weer?

Het is één van de eerste V4 honda's
een cultfiets in het rijtje van V-max, Goldwing,Z1000 ed.
beroemde en beruchte fietsen met een eigen indentitieit.
vaak gecopieerd, nooit ge-evenaard zeg maar.
De cultfiets is vaak de basis voor nieuwere doorintwikkelde modellen.

De kever bijvoorbeeld is een cultauto. Een boegbeeld voor de auto-industrie

het is een oudje, maar zijn verder goede fietsen.

@ Ninja-aap: ik denk Hilversum, lekker centraal
 
Laatst bewerkt:
ah ok, bedankt voor de reactie. De motorfiets staat inderdaad vlakbij Hilversum, in bussum in de achtertuin om precies te zijn.
Beste even bellen mijn nummer staat bovenaan de advertentie!
 
Nee de prijs niet maar ik heb niet zo'n zin in deze crosser! Erg apart geval waar je van moet houden zeg maar :P Over mijn prijs valt ook te praten , dus wat houd je tegen! *D
 
oke, stuur anders wat foto's en specs van de motor, kunnen we altijd even kijken.

Ja Kleurencombinatie vind ik ook erg mooi!
 
Ik heb gekeken in je topic, maar ik zal waarschijnlijk geld bij moeten leggen , daar heb ik niet veel trek in. toch bedankt voor je aanbod!

Groet, Vincent
 
shit is dat heh,denk je ff gauw een dingetje de deur uit te doen, voor je het weet staat het er 2 maanden stil te staan ;(
 
nou , in ieder geval op een andere plek dan orgineel. Zitten stepjes op van een VF 750, althans, dat staat erop. Zit overigens wel leuk :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan